Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Amerikansk bh-størrelse

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-04-10, 20:34   #1
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Amerikansk bh-størrelse

Ja altså nå har sambo opp til flere dager med shopping i Usa så da tenkte jeg jaggu meg jeg skulle få han i en undertøysbutikk. Lov å håpe ikke sant

Så siden engelske størrelser er ulik her så er sikkert amerikanske det også. Men etter en dag med kurs så er huet tomt og jeg finner ingen ting.

Lurer på hva en europeisk 70G blir i amerikansk str

Gammel 04-05-10, 21:20   #2
star
bits and pieces

star sin avatar

star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Amerikansk bh-størrelse

Noen som kan hjelpe???

Nå har jeg leita litt her og litt der og finner forskjellig over alt.
At en 70G er alt fra en 32G til en 32DDD/E

Gammel 05-05-10, 01:07   #3
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

http://www.figleaves.com/uk/fitting_room.asp?cat=236

70G = 32G

Gammel 05-05-10, 06:50   #4
star
bits and pieces

star sin avatar

Standard

Jepp den fant jeg, men en annen link sier da 32DDD/E
Og da begynner jeg å lure når sambo var innom Victorias Secret og de ikke hadde 32G. Det kan da ikke være en unormal størrelse der borte liksom.....

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:14.