|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har fått viljen sin
|
![]() Denne typen tapet - men hvordan skal resten av rommet se ut?Vi skal etterhvert pusse opp vårt soverom. Det er ikke så stort, men veldig lyst og rett utenfor er det skog og fugler og sol/måne/stjerner. Jeg har lyst å la naturen følge med inn på soverommet og vurderer en av tapetene under. Utfordringen blir hvordan resten av rommet skal se ut. Det må fungere alle årstider - ikke bli for mørkt om våren, for kaldt om vinteren etc. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Denne typen tapet - men hvordan skal resten av rommet se ut?Den nederste likte jeg best. Den med vann tror jeg blir kald når det er kaldt ute, og den vårlige hadde gjort meg gal av vårlengsel om vinteren.
![]() |
#3 |
Drømmer
|
![]() Sv: Denne typen tapet - men hvordan skal resten av rommet se ut?Den nederste hadde jeg valgt.Den var fin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Denne typen tapet - men hvordan skal resten av rommet se ut?Den første er for kald, den andre likte jeg ikke helt, men nummer tre var perfekt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Denne typen tapet - men hvordan skal resten av rommet se ut?Jeg liker også de med vann, soverommet kan godt være litt kaldt for min del. Denne?
![]() |
#7 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Denne typen tapet - men hvordan skal resten av rommet se ut?Den øverste har de på et helt rom i barnehagen.
![]() |
#8 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Denne typen tapet - men hvordan skal resten av rommet se ut?Jeg har veldig lyst til at du skal ha rett MegaMie. Jeg har jo vinduet åpent på soverommet året rundt - også med minus 17 ute. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Denne typen tapet - men hvordan skal resten av rommet se ut?
Nei, ikke helt hvite. Beige- eller gråtonet, avhengig av hva du foretrekker. Lys toscana for eksempel.
![]() |
#10 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Denne typen tapet - men hvordan skal resten av rommet se ut?Jeg likte det nederste bildet best.
![]() |
#11 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Denne typen tapet - men hvordan skal resten av rommet se ut?Oh oh. Hvitlasert gulv. I allefall ikke et lakket et. Vi har (og vil ha) laminat i resten av huset, men akkurat på soverommet kunne vi kanskje hatt ubehandlet parkett. Nå snakker vi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Erfaren nok
|
Du kan jo ta selv?
![]() |
#14 |
Har fått viljen sin
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Erfaren nok
|
Nei, det tror jeg da ikke! Blir aldri for mye sol!
![]() |
|
|