Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeg vet hvordan drømmebikinien ser ut, men hvor finner jeg den?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-04-10, 08:53   #1
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg vet hvordan drømmebikinien ser ut, men hvor finner jeg den?

Jeg leter etter en bikini som har;

• halterneck
  • spiler
  • helst svart
  • gjerne har knyting på ryggen/ i nakken
  • topp kan gjerne være lett foret eller ha utagbare puter
Noen som har sett en slik noe sted?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 09:12   #2
m^2

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg vet hvordan drømmebikinien ser ut, men hvor finner jeg den?

Hvor store, eh, fordeler har du da?

bravissimo.com har slikt i større cupstørrelser
figleaves.co.uk i alle cupstørrelser
Og du finner på ebay.co.uk også

Etter cupstørrelse

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 09:15   #3
daffy

daffy sin avatar

daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Ikke så kjempestore, B-cup omtrent. Dvs eksakt er jeg en 70C.

Gammel 30-04-10, 09:16   #4
daffy

daffy sin avatar

Standard

Hva heter spiler på engelsk da?

Gammel 30-04-10, 09:17   #5
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har halterneck-bikini fra Freya, og den holder utrolig nok alt på plass, til tross for at mine -eh- var det fordeler man kaller det, nå?- er nokså merket av to svangerskap og ammerunder.. De har ikke spiler rundt puppen, bare i siden tror jeg, men cupene er formet og lett paddet. De har Freya hos bl.a. figleaves.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 09:17   #6
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Hva heter spiler på engelsk da?

Underwired.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 09:37   #7
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er også 70 C og ser etter eksakt det samme som deg. Har foreløpig ikke funnet det jeg heller.

Gammel 30-04-10, 09:40   #8
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes bikinitruse er et forferdelig herk å finne. Jeg prøvde et par i går, men gikk nesten gråtende ut av prøverommet med en motivasjon for å finne bikini til sommeren og årets ferietur, som tilsier at jeg må gå med min gamle og slaskete bikinitruse resten av livet - og selv den passer liksom ikke.

Men Victorias Secret har utrolig mange fine bikinier. Det er bare det at hver gang jeg bestiller noe derifra, så får jeg beskjed om at de ikke kan sende meg varene. Jeg forstår ikke hvorfor, men gir beng siden jeg snart skal til USA selv.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 09:53   #9
Guava

Guava sin avatar

Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har denne:

Jeg så i butikken at de hadde samme modell i sort. Den har knyting både i rygg og nakke.
Den har ikke spiler, men jeg synes den sitter utrolig godt sammenlignet med alt av spilefritt jeg har prøvd tidligere. De har en modell med spiler, men den er ikke halterneck.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 10:17   #10
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har en som likner beskrivelsen, dog uten spiler. Den er fra Peak Performance, og kjøpt på sportsbutikk. Jeg er også en 70C (egentlig enda smalere, men jeg syr bikiniene inn).

Gammel 01-05-10, 08:31   #11
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ellos har denne, i B og C cup.

Abecita bikini-bh
http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=45900&productId=256492& articleId=129793&SellingFlag=SearchText&SearchBack Link=

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 10:12   #12
daffy

daffy sin avatar

Standard

Tuse takk Nessie, den var jo midt i blinken!

Gammel 04-05-10, 13:26   #13
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 18:34   #14
Frida
Evig optimist

Frida sin avatar

Frida er litt kulFrida er litt kul
Standard

Denne har jeg bare i annen farge, og den er kjempefin

Gammel 04-05-10, 21:49   #15
daffy

daffy sin avatar

Standard

Er den paddet, Frida?

Gammel 05-05-10, 08:38   #16
Frida
Evig optimist

Frida sin avatar

Frida er litt kulFrida er litt kul
Standard

Nei min er ikke det, men det er mulig man får den i begge varianter.
Jeg kunne velge mellom ulike bikinitruser også.

Gammel 05-05-10, 08:40   #17
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes bikinibuksene er verst. Jeg MÅ ha hipsters, men det selges jo nesten ikke lenger.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 08:49   #18
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ellos så ut til å ha mange fine bikinier nå.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:29.