|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Jeg vet hvordan drømmebikinien ser ut, men hvor finner jeg den?Jeg leter etter en bikini som har;
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Sv: Jeg vet hvordan drømmebikinien ser ut, men hvor finner jeg den?Hvor store, eh, fordeler har du da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Jeg vet hvordan drømmebikinien ser ut, men hvor finner jeg den?Jeg har halterneck-bikini fra Freya, og den holder utrolig nok alt på plass, til tross for at mine -eh- var det fordeler man kaller det, nå?- er nokså merket av to svangerskap og ammerunder.. De har ikke spiler rundt puppen, bare i siden tror jeg, men cupene er formet og lett paddet. De har Freya hos bl.a. figleaves.
![]() |
#8 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg vet hvordan drømmebikinien ser ut, men hvor finner jeg den?Jeg synes bikinitruse er et forferdelig herk å finne. Jeg prøvde et par i går, men gikk nesten gråtende ut av prøverommet med en motivasjon for å finne bikini til sommeren og årets ferietur, som tilsier at jeg må gå med min gamle og slaskete bikinitruse resten av livet - og selv den passer liksom ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: Jeg vet hvordan drømmebikinien ser ut, men hvor finner jeg den?Jeg har denne: |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Jeg vet hvordan drømmebikinien ser ut, men hvor finner jeg den?Jeg har en som likner beskrivelsen, dog uten spiler. Den er fra Peak Performance, og kjøpt på sportsbutikk. Jeg er også en 70C (egentlig enda smalere, men jeg syr bikiniene inn).
![]() |
#11 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Jeg vet hvordan drømmebikinien ser ut, men hvor finner jeg den?Ellos har denne, i B og C cup.
![]() |
#14 |
Evig optimist
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg vet hvordan drømmebikinien ser ut, men hvor finner jeg den?
Denne har jeg bare i annen farge, og den er kjempefin
![]() |
#16 |
Evig optimist
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg vet hvordan drømmebikinien ser ut, men hvor finner jeg den?Nei min er ikke det, men det er mulig man får den i begge varianter.
![]() |
#17 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Jeg vet hvordan drømmebikinien ser ut, men hvor finner jeg den?Jeg synes bikinibuksene er verst. Jeg MÅ ha hipsters, men det selges jo nesten ikke lenger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Jeg vet hvordan drømmebikinien ser ut, men hvor finner jeg den?Ellos så ut til å ha mange fine bikinier nå.
![]() |
|
|