|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Når drar dere på McDonalds/BurgerKingJeg må bare innrømme at det er noe jeg lurer på i forbindelse med jobb.
![]() |
![]() |
#2 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingOg så kan jeg svare for meg selv aller først.
![]() |
![]() |
#3 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKing- Når vi er bilferie
![]() |
#4 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingVeldig, veldig sjelden, men oftest etter eller før et kinobesøk. Og når hele familien er skrubbsultne og desperate etter mat når vi er ute og reiser og bare må ha litt mat i systemet i en fei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingPå McDonalds reiser vi aldri, jeg har boikottet dem fra jeg var liten. Ungene har vært der på et par bursdager.
![]() |
#6 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKing- Når vi er på vei hjem fra hytta og likevel kjører forbi Burger King som er 5 minutter før hjemme
![]() |
#7 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingVi (dvs. Glittermannen og Glitterbarnet) er kanskje på McDonalds to ganger i året, som regel i forbindelse med handling på Alnabru. Jeg spiser ikke fast food.
![]() |
#8 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingTypisk på biltur til hytta rett fra jobb, på ferie eller reise. Har ikke vært der siden i høst en gang, mye fordi jeg ikke har bil.
![]() |
#9 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingStort sett samme grunner som over. Jeg er ikke så glad i den maten, så jeg foretrekker feks. Dolly eller kinamat, men ungene synes Maccer'n er den mest fantastiske mat på jord, visst. Men det er godt av og til.
![]() |
#10 |
intro
|
![]() Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKing
Jepp. Og ikke minst etter en anstrengende lørdagshandletur, f.eks., på det skrekkelige Alnabru.
![]() |
![]() |
#11 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKing- Når jeg er såpass sliten at jeg ikke orker lage middag.
![]() |
#12 |
Etylbarbital
![]() Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingVi ender ikke opp - vi planlegger et besøk på McDonalds/Burger King. Får lyst på litt ekstremsport av og til. Jeg synes det er godt.
![]() |
#13 |
Borte
|
![]() Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingAldri McD eller Burger King, men vi drar av og til på Peppes hvis vi ikke gidder å lage mat. Det er ikke noen faste anledninger.
![]() |
#14 |
Sær og kresen
![]() Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingEn gang hvert jubelår. Datteren min vet vel ikke hva McDonalds er tror jeg. Og hun er 5 nå.
![]() |
#15 |
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingVeldig sjelden, men noen ganger får poden bestemme hvor vi skal spise, og da blir det som regel Mc Donald eller Burger King. Et par ganger i året tenker jeg det blir, sist vi var der var lunsj en dag poden var syk og vi var på vei hjem fra legen.
![]() |
#16 |
I endring
|
![]() Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingDer vi bor er det ikke McDonald så det blir de gangene vi er på andre siden av "fjorden" på shopping. Så en 4-6 ganger i året.
![]() |
#17 |
er her
|
![]() Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingSvært sjelden, om vi drar dit er det som regel fordi:
![]() |
#18 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingNår ungene fortjener en treat. Vi har en once-a-month-policy. Det kan godt sammentreffe med bilturen på vei hjem fra hytten (og de har vært flinke å kjøre langt) eller rett og slett fordi de har vært så greie unger. Trenger ikke være noen stor grunn.
![]() |
![]() |
#19 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingHmm..
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingVi spiser fast food, type burgermat, dog ikke macdonalds eller burgerking, når vi er på langtur. Når vi kjører til svigers stopper vi ofte på "sogneporten", rett før/etter lærdalstunnellen, på Aurlandssida (vestlandssida) Når vi kjører til mine foreldre stopper vi på et gatekjøkken/kafe på Førde. Det blir ofte burger eller pølse og chips på disse stoppene.
![]() |
|
|