|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Har dere nærmest forhold til deres mor eller far.... eller har dere et like nært forhold til begge? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: Har dere nærmest forhold til deres mor eller far.....Det er to forskjellige forhold, absolutt, men jeg er like nær de begge. Det sier jeg uten tvil.
![]() |
#3 |
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere nærmest forhold til deres mor eller far.....Ikke nært forhold til noen av dem.
![]() |
#4 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere nærmest forhold til deres mor eller far.....Har ikke nært forhold til noen av dem. De siste årene har jeg vært nærmest pappa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere nærmest forhold til deres mor eller farDa skal jeg være outsideren som svarer Bestefar (Morfar). Moren min døde da jeg var 8 år og Pappa har jeg aldri hatt noe godt forhold til og absolutt ikke min stemor. Men Bestefar har jeg et kjempeforhold til. Han kan jeg gå til med alt.
![]() |
#8 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Har dere nærmest forhold til deres mor eller farJeg har et veldig nært forhold til dem begge, men det er VELDIG forskjellige forhold.
![]() |
![]() |
#9 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
![]() Sv: Har dere nærmest forhold til deres mor eller farjeg har ett veldig godt forhold til mamma, |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Har dere nærmest forhold til deres mor eller farJeg har hele oppveksten hatt nærmest forhold til min far. (foreldrene mine var gift hele oppveksten). Han døde for ni år siden. Moren min har jeg ikke noe nært forhold til, hun forholder jeg meg til som mormoren til barna mine.
![]() |
#11 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Har dere nærmest forhold til deres mor eller farHelt klart til min far |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Har dere nærmest forhold til deres mor eller farNja.
![]() |
#15 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Har dere nærmest forhold til deres mor eller far.....
Samme for meg.
![]() |
#16 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Har dere nærmest forhold til deres mor eller farNå har jeg ikke så veldig nært forhold til noen av de, men jeg skulle ønske jeg hadde et nærer forhold til min mor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Har dere nærmest forhold til deres mor eller farIkke nært forhold til noen av dem. Jeg snakker med min mor kanskje fem ganger i året, hvilket er fire-fem flere enn med min far - så da vinner gjerne hun.
![]() |
#19 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Har dere nærmest forhold til deres mor eller farVanskelig spørsmål. Jeg var aldri spesielt close med noen av dem, selv om jeg snakket oftere med mamma enn pappa. Han var ikke spesielt skravlete av seg, så det er forklaringen der. Jeg likte pappa bedre enn jeg liker mamma. Han blandet seg aldri borti våre saker, han kom med tips og råd hvis vi spurte om det og han var alltid snill, omtenksom, gavmild og hjelpsom.
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere nærmest forhold til deres mor eller farJeg har et nært forhold til begge to. Forholdet var kanskje ikke så nært i oppveksten, men nå har vi et fantastisk forhold. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|