Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Janome Easy Jeans som bråker ved spolehuset

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-06-10, 11:15   #1
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Janome Easy Jeans som bråker ved spolehuset

Jepp - overskriften sier vel det meste.

Jeg har en Janome Easy Jeans. Den syr som en drøm, men bråker som et uvær ved spolehuset. Jeg har åpnet, renset, blåst og tømt støv og lo etter alle kunstens regler, like fullt høres det ut som om grovsmeden sitter ved siden av meg og jobber når jeg syr.

Jeg får fine og tette sting, ikke noe i veien reint syteknisk - men hva i all verden kan det være som bråker slik?

Må maskinen min på sykehus?

Gammel 02-06-10, 11:23   #2
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Janome Easy Jeans som bråker ved spolehuset

Har du oljet?

Gammel 02-06-10, 11:26   #3
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I følge bruksanvisningen skal jeg olje bare den stanga hvor nåla går opp og ned... Men det er kanskje en ide og olje rundt spolehuset også?

Gammel 02-06-10, 11:32   #4
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lurer på om det ikke er en liten skumpute i midten av spolehuset som skal oljes? Eller husker jeg helt feil? (En grunn til at man ikke skal støvsuge oppi -fordi denne skumputen kan løsne.) :fritt etter hukommelsen:

Gammel 02-06-10, 11:34   #5
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Standard

Aha - da tror jeg at jeg veit hva som er problemet, eller noe av problemet. Det er rett og slett ingen skumpute i midten av spolehuset. Tror nok maskina mi må på sykehus da, ja.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:08.