|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
can-jur
|
![]() Er vi mange hestejenter her?Nå ble jeg veldig nysjerrig her altså.
![]() |
![]() |
#2 |
Epikur
|
![]() Sv: Er vi mange hestejenter her?Jeg er oppvokst med en hestejente til mor og hest i stallen og jeg ble ikke hestejente.
![]() |
#3 |
can-jur
|
![]() Sv: Er vi mange hestejenter her?Jeg har 2,5 egene hester.
![]() |
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Er vi mange hestejenter her?Hvem var den hestejenta som la ut bilde av seg da? |
![]() |
![]() |
#5 |
maler
|
![]() Sv: Er vi mange hestejenter her?Jeg er forsåvidt hestejente, men har ikke noen hest i øyeblikket. Unger og jobb tar for mye tid, det er ikke plass til noen hest i livet mitt i øyeblikket. Men jeg håper det blir det igjen.
![]() |
#6 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er vi mange hestejenter her?Jeg var litt hestejente som unge, og har ei datter som er i ferd med å bli frelst. Hun skal gå kurs til helga og er trygg og rolig sammen med hestene allerede, men litt for lite bestemt. Tror det er bra for henne å lære å virkelig ta styringa og si fra. Stallen hun går på har mange ulike hesteraser (bl.a. fire fantastiske friesere
![]() |
#7 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er vi mange hestejenter her?Jeg er wannabe hestejente.
![]() |
#8 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Er vi mange hestejenter her?Litt hobbyridning i ungdommen, men datteren er ekte hestejente. Mangler kun læretiden så er hun stallmester. Hun har fått tilbud om læretid ved et galloppsenter, men er litt usikker fremdeles. Hun har hatt tre hester totalt, men har ingen akkurat for tiden.
![]() |
#9 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Er vi mange hestejenter her?Jeg har holdt på med hest siden jeg var liten, og i tenårene var jeg fôrrytter for ei nydelig lita New Forest-hoppe som lærte meg enormt mye.
![]() |
![]() |
#10 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Er vi mange hestejenter her?Jeg var hestejente, og hadde egen hest i ungdommen. Nå er det en altfor tidkrevende hobby, men mellomste går på ridekurs, og det er ukens høydepunkt for oss begge.
![]() |
![]() |
#11 |
superbruker
|
![]() Sv: Er vi mange hestejenter her?Jeg er ikke hestejente men det er mellomstepropellen. Totalt helfrelst. Byr bare på litt problem pga allergier i familien. Tror jeg skal sende henne Floksa i sommer. Noe sier meg at den uka på rideleir i sommer ikke er nok hest for en hel sommer. Hun har ridd siden hun var 5 år.
![]() |
#12 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Akershus
![]() |
![]() Sv: Er vi mange hestejenter her?Jeg er hestejente og har hatt hest i 10 år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Er vi mange hestejenter her?
![]() |
#14 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Er vi mange hestejenter her?Driver du med hest? Drev. Jeg var hestejente fra jeg var 10 til ca 20 år.
![]() |
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er vi mange hestejenter her?Jeg har hatt hest i 20 år. Jeg har hatt nordlandshest, fjording, tre varmblods ridehester, og nå har jeg to islandshester. Jeg drev med sprangridning og dressur tidligere, men nå er det mest turridning som teller. Har hester hjemme på utegang, og stortrives med det |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Er vi mange hestejenter her?Jeg prøvde med ett år på ungdomsskolen, en var ikke min greie. De er forøvrig veldig flotte dyr. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() |
#19 |
Leser
|
![]() Sv: Er vi mange hestejenter her?Jeg skal på ridekurs i sommer. Har ingen tanker om å bli en avansert rytterske, men planlegger en rideferie med familien. Barna er innformert, mannen min er det ikke.
![]() |
#20 |
Aktiv
Medlem siden: May 2010
![]() |
![]() Sv: Er vi mange hestejenter her?Har en liten og søt ponni, så det kvalifiserer vel til å være litt hestejente? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|