|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Hvor selger de hønsenetting, helst i dag!Er det et søndagsåpent sted som selger hønsenetting(eller noe lignende)?? Jeg finner ikke noe på plantasjen sin nettside
![]() |
#2 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Hvor selger de hønsenetting, helst i dag!Ja altså vi har en uteplass som er kun halveis inngjerdet, og en superbratt betongtrapp som han skal opp og ned hele tiden, og jeg må bare fikse dette i dag da han har stått i en time og hamret på verandadøren og hyyylt uuuuut... (og jeg er bare IKKE opplagt til å løpe opp og ned trappen med han allerede nå)
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor selger de hønsenetting, helst i dag!Jeg tror de har sånt på plantasjen - du kan jo ringe? Ellers er byggevaresjapper stedet men disse har stengt i dag. |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor selger de hønsenetting, helst i dag!Kompostbinger har de på plantasjen hvertfall, de kan brukes til gjerder, vi har buret inn hunden på den måten. Litt vinglete kanskje, men det er jo hønsenetting også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Leken
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor selger de hønsenetting, helst i dag!Vi kjøpte sånn grønt nettinggjerde på rull til nøyaktig samme formål. 299,- for en 10m-rull på Plantasjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor selger de hønsenetting, helst i dag!Hva kjøpte du da? |
![]() |
![]() |
![]() |
|