Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Plastspaljè! Hvordan fester man den?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-06-10, 11:41   #1
Silver
Aktiv

Medlem siden: Feb 2010
Silver har et hav av muligheter foran seg
Standard

Plastspaljè! Hvordan fester man den?

......... Har kjøpt og skal ha den på vegg.
Men hvordan feste den? er med skruer... borer jeg inni plasten? hvor? er ikke med noe forklaring selvf for en nybegynner...

Silver er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-10, 11:43   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Plastspaljè! Hvordan fester man den?

Hva er det? Mener du espalier?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-10, 11:46   #3
Silver
Aktiv

Standard

espalier ja........
Det står plastspaljè på pakken..........

Gammel 02-06-10, 11:54   #4
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spaljæ? Det ordet tror jeg at jeg har sett skrevet på like mange snodige måter som Atelier.

Jeg er desverre ikke så kyndig hvordan man henger det opp, men ville kanskje skrudd inn skruer rett under kryssene, slik at den på et vis kan henge på dem. Jeg ville vært redd for å sprekke plasten om jeg skrudde tvers igjennom.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-10, 11:55   #5
Silver
Aktiv

Standard

Er sikkert svensk denne...

Ja, det er det jeg også lurer på? tror du har rett, og prøver det først da. Takk

Gammel 02-06-10, 12:06   #6
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Bruk kroker og skru disse inn i veggen. Deretter henger du det opp på krokene.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-10, 12:45   #7
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sikker på det ikke står plastspaljé? Ikke det at jeg vet hva det er for noe, men apostroffen høres mer logisk ut ihvertfall.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-10, 13:57   #8
Silver
Aktiv

Standard

jaja........ apostrofen min var vist feil vei. Men dere skjønte vist hva jeg mente likevel, så da så....

Gammel 02-06-10, 13:59   #9
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Sikker på det ikke står plastspaljé? Ikke det at jeg vet hva det er for noe, men apostroffen høres mer logisk ut ihvertfall.

Opprinnelig lagt inn av Metallica, her.

jaja........ apostrofen min var vist feil vei. Men dere skjønte vist hva jeg mente likevel, så da så....

Nei, nei.
Aksenten var feil vei.

Gammel 02-06-10, 16:03   #10
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

L`accent aigu.

Gammel 02-06-10, 17:34   #11
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er vi komt til "skilpaddas flisespikkeri" her eller?

Ellers tror jeg du kan feste det ved å henge det på spiker rett og slett som du bøyer opp, event på kroker.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-10, 17:38   #12
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Du er kommet til FP.

Gammel 02-06-10, 17:39   #13
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg mener jeg spikret inni de "hullene" der plastpinnene møtes? At det var hull der...? Hm. Men jeg festet den da på klosser for å få den ut fra veggen også

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:20.