|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Travelt opptatt
|
![]() Hva gjør man i Trondheim (Heimdal) med to små?Og hvor ligger nærmeste badeland? Vi er på kurs fram til ca kl 15, men det er jo noen timer på ettermiddagene som vi kan bruke på å oppleve storbylivet. Jeg har bil, men er ikke dreven på å kjøre i biin (byen). Ungene elsker dessuten å kjøre buss.
![]() |
#2 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Hva gjør man i Trondheim (Heimdal) med to små?Pirbadet ligger i byen, men det går flere busser fra Heimdal til Pirterminalen (vegg i vegg med Pirbadet). Busser inn til byen går det "hele tida".
![]() |
#3 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør man i Trondheim (Heimdal) med to små?Bading må dere ned til byen for å oppleve ja, men som sagt over her, så går det busser hele tiden.
![]() |
#4 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hva gjør man i Trondheim (Heimdal) med to små?Skal dere på møller? Isåfall går buss nummer 4 rett utenfor døra. Den "ordinære" svømmehallen ligger ca 15 minutters barnegange fra møller.
![]() |
#5 |
Superbasinella
|
![]() Sv: Hva gjør man i Trondheim (Heimdal) med to små?
Tror ikke det går noen busser direkte fra Heimdal til Pirbadet. Da må man bytte eller gå fra byen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Superbasinella
|
Husebybadet har ikke åpnet etter oppussingen ennå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hva gjør man i Trondheim (Heimdal) med to små?Trodde det skulle åpne 1.juni jeg. Men klart: Slikt tar jo alltid mer tid enn normalt.
![]() |
#8 |
Superbasinella
|
De har utsatt åpningen pga. streiken mener jeg det var. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva gjør man i Trondheim (Heimdal) med to små?Her finner du bussruter: http://www.team-trafikk.no/
![]() |
#10 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Hva gjør man i Trondheim (Heimdal) med to små?Skal på Møller, ja. Tusen takk for alle de fine tipsene! Vi var på vitensenteret i Bergen, og det var helt på grensa aldersmessig. De tilbrakte mesteparten av tiden ute med å leike med sand og vann. Utstoppede dyr er veldig populært, ihvertfall for hu mor.
![]() |
#11 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hva gjør man i Trondheim (Heimdal) med to små?Jepp! RIngve botaniske hage ligger på Lade. Buss nummer 4 går dit. Der er det kjempefin. Forøvrig ligger ringve museum - (med musikkinstrument) også like i nærheten, og dere kan dra på kafé på "sponhuset" som ligger i ringvebukta - ikke så langt unna. Veldig fint turområde der også
Min signatur ™ Sist redigert av Che : 06-06-10 kl 09:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
![]() Sv: Hva gjør man i Trondheim (Heimdal) med to små?Det er ikke så mange store attraksjoner rundt Heimdal, men det er mange fine turområder mot Bymarka. Er det finvær kan man kjøre opp til Hestsjøen og bade. Ligger ca 3km fra Heimdal sentrum.
![]() |
#15 |
Superbasinella
|
![]() Sv: Hva gjør man i Trondheim (Heimdal) med to små?Bor vi i samme by? Hilsen ei som har mistet trua på at varmen kommer til Trøndelag i år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Jeg krysser fortsatt fingrene intens! Det var jo i det minste sol i går, så da må det jo komme varme snart også :ber:
![]() |
#17 |
Superbasinella
|
Jeg synes rett og slett ikke det er fint vær selv om sola skinner når det bare er 10 grader og sur vind. Vi er i Juni, ikke Mars! :bitter og sur: |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva gjør man i Trondheim (Heimdal) med to små?Hadde dere hatt tid litt tidligere på dagen er turer med Thamshavnbanen fra Orkanger og sørover kjempefint med barn. Ungene mine elsker å ta tog deler av den strekningen. Det tar nesten like lang tid å reise til Pirterminalen fra Heimdal som det tar til Bårdshaug hvor toget går fra. Dessverre er det ikke så mange avganger om dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hva gjør man i Trondheim (Heimdal) med to små?Er det fint vær så er jo parker og lekeplasser fint for såpass små barn. Ilaparken eller den lekeplassen nedenfor Nidarosdomen (På Marinen). Her er en oversikt over kommunens lekeplasser: http://www.trondheim.kommune.no/cont...sId=1117611163
![]() |
#20 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hva gjør man i Trondheim (Heimdal) med to små?Tur i Tusseløypa er også stas. Men jeg aner ikke om man kommer seg dit med buss da ...
![]() |
|
|