Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

SE Xperia eller iPhone 3GS?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-06-10, 14:59   #1
Albertine
Passiv

Standard

SE Xperia eller iPhone 3GS?

Overskriften sier alt. Jeg har lyst på ny telefon og sliter litt med å velge. Hvilken er egentlig best?

Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 15:07   #2
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: SE Xperia eller iPhone 3GS?

Iphone. For det har jeg nemlig, og jeg er så glad i den at. Men når sant skal sies så vet jeg ikke hva en Xperia er, så det er kanskje ikke så mye hjelp i meg.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 15:19   #3
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke hatt Xperia, men tidligere SE- erfaringer har ikke vært gode. Og så er jeg in løøøv med min iPhone 3gs. Nå kommer jo iPhone 4, kanske vente på den?

Gammel 09-06-10, 15:22   #4
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Tidligere SE kan ikke sammenlignes med Xperiaen.
Jeg har ikke iPhone og kan ikke uttale meg, men jeg digger Xperiaen

Gammel 09-06-10, 15:24   #5
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Og jeg har alltid hatt SE, men har nå iphone. Den er jeg veldig glad i, men kameraet er ikke noe å skryte av overhode, så det er et skikkelig minus. Ellers er alt bra!

Gammel 09-06-10, 15:43   #6
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke savnet bedre kamera på iPhonen, men så drasser jeg med meg speilreflekskameraet overalt. Det er uansett bare da jeg blir fornøyd med bildene.

Gammel 09-06-10, 16:30   #7
Tussilago
Spoon2

Tussilago sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Jeg hadde også valget mellom disse to - og valgte Xperia pga bedre kamera. Får den i morgen - så jeg er veldig spent på om jeg blir fornøyd .

Gammel 09-06-10, 16:36   #8
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Noen som har xperia mini?

Blir den veldig liten og knuslete? Tenker på tastaturet.
Sitter og nesten bestiller en nå nemlig.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 16:51   #9
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Kva telefon er mest idiotsikker da?

Bill.mrk. teknisk ubegåva.

Gammel 09-06-10, 16:55   #10
Albertine
Passiv

Standard

Og hvem er best å surfe fra? Jeg blir helt tullerusk av dette jeg.

Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 17:48   #11
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Jeg surfer mye med iPhone! Enkelt å bruke!

Gammel 09-06-10, 17:51   #12
Tussilago
Spoon2

Tussilago sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Og hvem er best å surfe fra? Jeg blir helt tullerusk av dette jeg.

Skjermen er større på Xperia iallefall, 4 tommer mot 3,5 på Iphone. Men hvor mye det har å si vet jeg ikke. Hvis du ikke legger så stor vekt på kamera, er nok Iphone grei. Ellers så er det jom mange som skryter av HTC Desire.

Gammel 09-06-10, 17:53   #13
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

iPhone må du ha. Det er jeg helt sikker på. *misunnelig på mannen som overfører penger fra sin konto til en annen fra sofaen mens han ser på TV*

Gammel 09-06-10, 17:54   #14
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Nå som jeg hadde bestemt meg, så var det ingen igjen på lager noen steder

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 18:02   #15
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv

Maggie74 sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ville ikke kjøpt iPhone enda. iPhone 4 kommer i juli/august. Den har mye bedre kamera, bedre skjerm, bedre alt.

Gammel 09-06-10, 18:14   #16
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Nå som jeg hadde bestemt meg, så var det ingen igjen på lager noen steder

Hva vil du ha da Obelix?

Minien har jeg siklet på nuh. Liten, men grei.

Gammel 09-06-10, 19:39   #17
Albertine
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maggie74, her.

Ville ikke kjøpt iPhone enda. iPhone 4 kommer i juli/august. Den har mye bedre kamera, bedre skjerm, bedre alt.

Hvis du skal tenke sånn så kan du aldri kjøpe mobil, PC eller bil. Det vil alltid komme noe som er bedre om kort tid.

Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 19:45   #18
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv

Maggie74 sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Hvis du skal tenke sånn så kan du aldri kjøpe mobil, PC eller bil. Det vil alltid komme noe som er bedre om kort tid.

Men akkurat med iPhonen så er det nettopp kommet ut at det kommer en VELDIG forbedret utgave om kort tid. Og iPhoner kommer ikke nye mer enn en gang pr år elns.

Jeg ville forøvrig gått for iPhone, for den er råååbra. Jeg har 3G, og er kjempefornøyd. 3GS er jo da litt bedre, mens 4 kommer med, som sagt, bedre kamera, noe som har vært argumentet for IKKE å ha iPhone før 4 kommer. iPhone 4 har også den råeste skjermoppløsningen som er på markedet nå.

Gammel 09-06-10, 19:48   #19
Albertine
Passiv

Standard

...og den er sikkert svindyr. Ikke aktuelt, med andre ord. Jeg får vel råd til den når nyheten om at nr. 5 er rundt hjørnet slippes.

Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 19:48   #20
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Kva anna enn kameraet er det som er betre på 4?

Eg vil vel tru at det blir eit prisras på den generasjonen som er no i påvente av lanseringen av 4.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:50.