|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() SE Xperia eller iPhone 3GS?Overskriften sier alt. Jeg har lyst på ny telefon og sliter litt med å velge. Hvilken er egentlig best? |
![]() |
![]() |
#2 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SE Xperia eller iPhone 3GS?Iphone. For det har jeg nemlig, og jeg er så glad i den at. Men når sant skal sies så vet jeg ikke hva en Xperia er, så det er kanskje ikke så mye hjelp i meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: SE Xperia eller iPhone 3GS?Jeg har ikke hatt Xperia, men tidligere SE- erfaringer har ikke vært gode. Og så er jeg in løøøv med min iPhone 3gs. Nå kommer jo iPhone 4, kanske vente på den?
![]() |
![]() |
#4 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: SE Xperia eller iPhone 3GS?Tidligere SE kan ikke sammenlignes med Xperiaen.
![]() |
#5 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: SE Xperia eller iPhone 3GS?Og jeg har alltid hatt SE, men har nå iphone. Den er jeg veldig glad i, men kameraet er ikke noe å skryte av overhode, så det er et skikkelig minus. Ellers er alt bra!
![]() |
#6 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: SE Xperia eller iPhone 3GS?Jeg har ikke savnet bedre kamera på iPhonen, men så drasser jeg med meg speilreflekskameraet overalt. Det er uansett bare da jeg blir fornøyd med bildene.
![]() |
![]() |
#7 |
Spoon2
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SE Xperia eller iPhone 3GS?Jeg hadde også valget mellom disse to - og valgte Xperia pga bedre kamera. Får den i morgen - så jeg er veldig spent på om jeg blir fornøyd
![]() |
#8 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: SE Xperia eller iPhone 3GS?Noen som har xperia mini? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: SE Xperia eller iPhone 3GS?Kva telefon er mest idiotsikker da?
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: SE Xperia eller iPhone 3GS?Og hvem er best å surfe fra? Jeg blir helt tullerusk av dette jeg. |
![]() |
![]() |
#12 |
Spoon2
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SE Xperia eller iPhone 3GS?
Skjermen er større på Xperia iallefall, 4 tommer mot 3,5 på Iphone. Men hvor mye det har å si vet jeg ikke. Hvis du ikke legger så stor vekt på kamera, er nok Iphone grei. Ellers så er det jom mange som skryter av HTC Desire.
![]() |
#13 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: SE Xperia eller iPhone 3GS?iPhone må du ha. Det er jeg helt sikker på. *misunnelig på mannen som overfører penger fra sin konto til en annen fra sofaen mens han ser på TV*
![]() |
#14 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: SE Xperia eller iPhone 3GS?Nå som jeg hadde bestemt meg, så var det ingen igjen på lager noen steder |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
Hva vil du ha da Obelix?
![]() |
#17 |
Passiv
|
Hvis du skal tenke sånn så kan du aldri kjøpe mobil, PC eller bil. Det vil alltid komme noe som er bedre om kort tid. |
![]() |
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Men akkurat med iPhonen så er det nettopp kommet ut at det kommer en VELDIG forbedret utgave om kort tid. Og iPhoner kommer ikke nye mer enn en gang pr år elns.
![]() |
#19 |
Passiv
|
![]() Sv: SE Xperia eller iPhone 3GS?...og den er sikkert svindyr. Ikke aktuelt, med andre ord. Jeg får vel råd til den når nyheten om at nr. 5 er rundt hjørnet slippes. |
![]() |
![]() |
#20 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: SE Xperia eller iPhone 3GS?Kva anna enn kameraet er det som er betre på 4?
![]() |
|
|