|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#7 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Advarsel for badeferierende!Hehe, jeg har aldri skjønt den derre Speedo-skrekken.
![]() |
#8 |
Pauset
|
![]() Sv: Advarsel for badeferierende!Kanskje litt det at man kan se konturene av kjønnsorganene igjennom badebuksa? Jeg syntes i alle fall det ser litt eksponerende ut.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
By the Sea
|
![]() Sv: Advarsel for badeferierende!Det er bad. Og lite mandig.
![]() |
#10 |
Aktiv
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Advarsel for badeferierende!Uff....naboen min bruker speedo som shorts og han ser ikke ut sånn som han på det øverste bildet |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Advarsel for badeferierende!Bare de ikke har string-badebukse og bøyer seg ofte med hele sprekken til offentlig skue rett som det er, så er jeg strålende fornøyd. *Varige skader på netthinnen*
![]() |
#12 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: Advarsel for badeferierende!Åh, svigerfar har vært "moteriktig" i flere ååååår han, altså. Speedo på stranda, bitteliten olashorts ellers.
![]() |
#13 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Advarsel for badeferierende!Speedo blir ikke fint uansett hvordanman vrir og vrenger på det.
![]() |
#15 |
Audacious
|
![]() Sv: Advarsel for badeferierende!
Etter å ha tilbrakt mange timer i svømmehall de siste åra, så må jeg si at det gjelder jo også de moderne badeshortsene! Det er mange som ikke bruker "løse" badeshorts men denne typen - og dessuten også en modell som er mye lavere i livet, sånn at man får litt rørleggersprekk bak dersom man bøyer seg ned for å stupe.
![]() |
#16 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Advarsel for badeferierende!Speedo blir for Borat for meg, altså.
![]() |
![]() |
#17 |
Passiv
|
Er det verre enn kvapsete damer med bilringer og celluliter, grevinneheng og blek hudfarge egentlig? |
![]() |
![]() |
#18 |
Passiv
|
![]() Sv: Advarsel for badeferierende! Det var meg - live from Bulgaria. |
![]() |
![]() |
#19 |
Passiv
|
Det var ikke kroppene - det var det at det var den samme hver dag som var problemet - og at den ble brukt som et passende antrekk på såvel dagligvarebutikk som restaurant - men da i kombinasjon med t-skjorte. |
![]() |
![]() |
#20 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Advarsel for badeferierende!Grunnen til at jeg synes speedo er så kvalmt som jeg gjør, er at man kan bedømme størrelsen på stasen ganske nøyaktig gjennom stoffet. Jeg synes det er uggent på samme måte som kjønnshår og eller kjønnslepper som stikker utenfor bikinien.
![]() |
![]() |
|
|