|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
snur
|
![]() Jeg er så lei foreldre som ikke greier å forholde seg til frister (gjelder fotball)Nå er jeg sur.
![]() |
#2 |
maler
|
![]() Sv: Jeg er så lei foreldre som ikke greier å forholde seg til frister (gjelder fotbalDu melder på to lag. Så låner du spillere hvis du får forfall på ett av lagene. Det er i hvertfall det vi gjør hos oss. Vi får lagoppsettet med beskjed om å si fra asap om noen ikke kommer. Men hvis du vil ha oppdratt foreldrene, må du overholde dine egne frister et par ganger. Dvs ikke melde dem på i august hvis det ikke er påmeldte nok. Hvis de vet at fristene er veiledende, vil det alltid være noen som benytter seg av det.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Jeg er så lei foreldre som ikke greier å forholde seg til frister (gjelder fotbalHelt ærlig så synes jegg ikke du skal purre på den i august, og egentlig bure du si fra til de som meldte på nå at det er fullt. Det er tydelig at de ikke har forstått opplegget med påmelding.
![]() |
#4 |
snur
|
![]() Sv: Jeg er så lei foreldre som ikke greier å forholde seg til frister (gjelder fotbal
Jeg kunne meldt på to lag, men med sju spillere er det i overkant synes jeg. Siden skolen har tatt ferie nå så regnet jeg nesten med at det var ett par som ikke kunne. Det går som regel fint å leie spillere, men det er ofte så få lag påmeldt i de jenteklassene her at lagene ofte spiller samtidig og da går det ikke.
![]() |
#5 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg er så lei foreldre som ikke greier å forholde seg til frister (gjelder fotbalJeg skjønner godt at du er lei, for du ender på en måte opp med å straffe ungene i stedet for foreldrene ved å ikke la de bli med. :/
![]() |
#6 |
snur
|
![]() Sv: Jeg er så lei foreldre som ikke greier å forholde seg til frister (gjelder fotbalDa har jeg sendt mld om at hun som meldte seg på i dag dessverre ikke kan bli med. Synes synd på jenta, men håper foreldrene tar hintet.
![]() |
#7 |
maler
|
![]() Sv: Jeg er så lei foreldre som ikke greier å forholde seg til frister (gjelder fotbalDet tror jeg var lurt. Og evt en Mail til alle om at augustcuppen utgår pga lite påmelding. Så skal du se de blir mer påpasselig med fristene på sikt.
![]() |
#8 |
snur
|
![]() Sv: Jeg er så lei foreldre som ikke greier å forholde seg til frister (gjelder fotbal
Tenkte jeg skulle ta den på cupen i mrg. da er de fleste foreldrene der og si at det er synd det ikke blir cup i august på dem da
![]() |
#9 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Jeg er så lei foreldre som ikke greier å forholde seg til frister (gjelder fotbalJeg syntes det er helt greit at du gir beskjed om at det er fullt. Her har vi slitt med akkurat det samme + unger som kommer 5 minutter ETTER kampstart. Det triste er jo at det er ungene som blir straffet, ved at de blir sittende på benken en god stund. Men samtidig så gir det kanskje ett lite stikk til foreldrene om at neste gang så må man være ute i tide.
![]() |
#10 |
maler
|
![]() Sv: Jeg er så lei foreldre som ikke greier å forholde seg til frister (gjelder fotbalKommer de etter kampstart selv om dere har oppmøte noe før for oppvarming etc eller er oppmøtetid lik kampstart? Det siste er kanskje vanskelig å forholde seg til. Jeg har flere ganger blitt tatt litt på senga over krøkkete parkerincsmuligheter og annet rot så jeg er glad det er litt marginer på tiden hos oss. Og jeg er en sånn en som oftest beregner så god tid at jeg er på plass nesten pinlig tidlig.
![]() |
#11 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Jeg er så lei foreldre som ikke greier å forholde seg til frister (gjelder fotbalETTER kampstart som i etter at dommeren har startet kampen og blåst i fløyta...
![]() |
#12 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg er så lei foreldre som ikke greier å forholde seg til frister (gjelder fotbal1 beskjed om cup og påmeldingsfrist per e-post, evt info på trening (type lapp med hjem) og 1 påminnelse tre dager før fristen bør være nok. Jeg ville ikke sendt noe mer. Voksne folk må ta ansvar for seg selv. :streng, men rettferdig:
![]() |
#13 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Jeg er så lei foreldre som ikke greier å forholde seg til frister (gjelder fotbalDisse foreldrene må oppdras ja. De må følge med ellers blir det ingen cup. Jeg ville også ha avlyst cupen i august.
![]() |
#14 |
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg er så lei foreldre som ikke greier å forholde seg til frister (gjelder fotbalÅ som jeg kjenner meg igjen, vi sliter med akkurat de samme problemene som deg. Flere ganger har vi stått der ved kampstart med for få spillere, uten at vi har fått beskjed om at barna ikke kan møte opp. Det er veldig få som svarer på mail, og jeg tror seriøst at noen av foreldrene tror vi er tankelesere eller noe sånt.
![]() |
#15 |
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg er så lei foreldre som ikke greier å forholde seg til frister (gjelder fotbalMellomste her spiller fotball.
![]() |
#16 |
snur
|
![]() Sv: Jeg er så lei foreldre som ikke greier å forholde seg til frister (gjelder fotbalDa er cupen ferdig. De som sendte mld i går kveld visste om ei som ikke kunne komme (uten å si fra selvsagt) selv om hun var påmeldt så de stilte isteden for henne. I tillegg kom ei som ikke var påmeldt
![]() |
|
|