Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor kjøpe tapet i Oslo?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-06-10, 11:28   #1
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor kjøpe tapet i Oslo?

Jeg skal ut på jakt etter tapet i dag. Er det noen som har forslag til steder som har bra utvalg i tapeter til en stuevegg?

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 11:29   #2
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor kjøpe tapet i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Jeg skal ut på jakt etter tapet i dag. Er det noen som har forslag til steder som har bra utvalg i tapeter til en stuevegg?

Maxbo på Alnabru har masse i allefall. Der har de kataloger å bestille i fra også.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 11:30   #3
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Og så er det OBOS-rabatt på Maxbo (ikke på bestillingsvarer *erfart*).....

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 11:34   #4
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tusen takk Skytte!

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 11:35   #5
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes de har mye kult på R.O.O.M på Vindern. Og så er det vel en Designer's Guild i Kirkeveien, hvis jeg ikke husker feil nå. De er gode på tapeter og tekstiler. Og så er det en interiørbutikk bak slottet ... Nå kommer jeg bare ikke på hva den heter. Kanskje noen andre skjønner hvilken jeg mener? Der finner du de mest fantastiske ting. Jeg lurer på om den ligger ved Riddervolds plass, sånn ca.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 11:36   #6
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trier Bak Slottet! Det var det den het.

Fra nettsidene:

Sitat:

Tekstiler og tapeter i hele spekteret fra tradisjonelle mønstre til det moderne finner du hos oss. Fra håndmalte til historiske reproduksjoner av gamle mønstre til det siste av det nyeste i moderne stil. Kjente produsenter som Mulberry, Ralph Lauren, Jane Churchill, Andrew Martin, Pierre Frey, Nobilis, Osborne & Little, Cole & Son, Sandberg og mange flere anerkjente designere er godt representert.

Jeg tror ikke det går an å ikke finne noe fint fra Osborne & Little. Det har de også hos R.O.O.M. Hadde ihvertfall, sist jeg var der.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:19.