|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Grå hvitfarge - maling av vegg. Osv.Vi skal på ferie neste uke, og malemennene som maler utsiden av huset nå skal begynne inne hvis det regner så de ikke får gjort noe ute. Det betyr at jeg må bestemme meg for farger, og jeg aner ikke hva jeg skal velge. Jeg vil ha noe hvitt med litt grått i, ikke veldig mørkt, til veggene tror jeg. Noen som har noen tips? Og hva velger jeg da i taket, og lister+vinduer? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Grå hvitfarge - maling av vegg. Osv.Vi har en kjempefin gråfarge på kjøkkenet, fargekode NCS S1500-N. Det er en ren gråfarge, ikke for mørk og ikke for lys. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Grå hvitfarge - maling av vegg. Osv.Jeg har en lys, lys gråfarge som heter Skumring fra Jotun i nesten hele leiligheta. Den er nydelig. Ville også gått for ordentlig hvit - ikke eggehvit - til lister og tak.
![]() |
#4 |
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Grå hvitfarge - maling av vegg. Osv.Skumring har forresten fargekode 1000-N, så gråfargen vår er bittelitt mørkere enn Skumring, som forøvrig er veldig fin |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Grå hvitfarge - maling av vegg. Osv.s-1500n er veldig fin, men den er ikke hvit med gråskjær (etter mitt syn), men en lys lys grå.
![]() |
#6 |
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Grå hvitfarge - maling av vegg. Osv.
Signerer! Har akkurat pusset opp i stua og veggene ble malt med Skumring og lister og tak malt hvitt. Det ble utrolig delikat. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|