Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Ikea Bestå som klesskap

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-06-10, 20:47   #1
Sola
Bør lage seg en tittel selv

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ikea Bestå som klesskap

Er det noen som har Ikea Bestå og bruker det som klesoppbevaring? Jeg har et litt trangt soverom, og tror det blir for trangt hvis jeg kjøper klesskap som er 60 cm dype.

Jeg ser Pax har kombinasjoner som er 35 cm, men så snublet jeg over Bestå. Det finnes skuffer til disse, det er jo genialt, men om de er greie til å ha klær oppi er jo en annen ting. Bestå er vel i grunnen TV- og mediamøbler. Noen som har erfaring med dette?

Gammel 27-06-10, 20:53   #2
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ikea Bestå som klesskap

Vi har Expedit på barnerommet og er superfornøyd.

Gammel 27-06-10, 20:56   #3
siljemoren
Erfaren

siljemoren sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

Jeg har bare erfaring med det som tv- møbel. Og jeg tror de hadde vært litt for grunne til det, hverfall i den dypden jeg har.

Gammel 27-06-10, 20:58   #4
Sola

Sola sin avatar

Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja Expedit er en super løsning, men jeg er på jakt etter noe å ha mine klær i, ikke ungenes. Og jeg lurer på om Bestå-skuffene blir for små. Jeg har ikke lyst å ha klærne mine i hyller, kanskje Pax er den beste løsningen uansett. Ble plutselig så usikker.

Gammel 27-06-10, 21:02   #5
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror hvis du skal ha Bestå med skuffer så kan det falle seg litt dyrt??

Jeg har hatt grunne skap fra Pax, og har vært godt fornøyd med dem. Henger da klær med ryggen inn mot skapet, og bruker trådskuffer.

Ellers har du jo Billy da, om du vil ha enda grunnere og bare hyller.

Gammel 27-06-10, 21:08   #6
Sola

Sola sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Jeg tror hvis du skal ha Bestå med skuffer så kan det falle seg litt dyrt??

Jeg har hatt grunne skap fra Pax, og har vært godt fornøyd med dem. Henger da klær med ryggen inn mot skapet, og bruker trådskuffer.

Ellers har du jo Billy da, om du vil ha enda grunnere og bare hyller.

Nei håpet å kunne ha klær i skuffer eller trådskuffer. Men hvordan henger du klærne med ryggen inn mot skapet? Hva betyr det?

Gammel 27-06-10, 22:13   #7
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Det er for grunt for en vanlig stang. I stedet fester man en stang ut fra ryggen til skapet. ROmmer ikke all verden, men bedre enn ikke noe.

En slik:

Gammel 27-06-10, 22:18   #8
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Jeg har klær i Billy bokhyller med dører, og det går bra.

Gammel 28-06-10, 22:16   #9
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi har hatt Bestå til klesoppevaring under skråtak med skuffer. Funker fint det, nå er de omskolert til kjøkkenskap (vi har flyttet). Ikke plass til like mye som i store kommode skuffer, men det blir jo fin oversikt i skuffene.

Gammel 28-06-10, 22:18   #10
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi hadde annet hvert skap med skuffer og store skapdører, bak skapdørene oppevarte jeg store ting som ekstradyner, puter og sengetøy.

Gammel 28-06-10, 22:23   #11
Sola

Sola sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Vi hadde annet hvert skap med skuffer og store skapdører, bak skapdørene oppevarte jeg store ting som ekstradyner, puter og sengetøy.

Jaaa det var noe sånt jeg så for meg ja. Jeg har nemlig handlet 8 Bestå skapdører til kr 19 pr stk uten å vite hva jeg skal bruke de til!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:42.