|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du reist på ferie helt alene noen gang?Nei, men jeg har veldig lyst. Kunne tenke meg en uke i rolige og varme strøk, uten mann og barn og hund. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Har du reist på ferie helt alene noen gang?Ja, det har jeg. Jeg har vært i Italia, UK, USA og Danmark - alt fra en langhelg til 2 uker. Veldig gøy og veldig sosialt.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Har du reist på ferie helt alene noen gang?Jeg var en uke alene på Gran Canaria i fjor sommer. Jeg dro til et hotell og område jeg hadde vært på før, jeg turte ikke prøve på noe nytt. Det var veldig deilig, jeg snakket ikke med noen på en uke, untatt ved bestilling av mat osv. Jeg leste 9 bøker og lå på solsenga nesten hele tiden. Jeg var litt lei etter 5 dager, så jeg tok lokalbusser litt hit og dit, men bare til steder jeg hadde vært før. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: Har du reist på ferie helt alene noen gang?Ikke etter at jeg traff mannen før gjorde jeg det til tider og det var deilig. Ikke sånn helt alene uten å møte enn venninne der og det teller jeg ikke med. Jeg har reist mye alene med jobben, men det er jo ikke ferie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Har du reist på ferie helt alene noen gang?Nei, det har jeg aldri gjort. Jeg har reist alene i bil (100 mil) for å besøke venner etc, men aldri reist alene, og vært alene. Jeg har reist alene med barn da, men det teller kanskje ikke? Jeg har absolutt ikke lyst å reise på ferie alene. Jeg kjenner at det er noe jeg ikke har behov for.
![]() |
#8 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Har du reist på ferie helt alene noen gang?Ferie, helt alene? Tja. Jeg hadde "husmorferie" I Norge i fjor, fem hektiske dager, og skal ha tilsvarende "ferie" i år. Men utover det har jeg ikke hatt ferie alene. Det som hindrer meg er vel det samme som hindrer meg i å feks gå på kino alene - jeg må ha noen å dele opplevelsen med, de er ikke like kjekt å oppleve noe alene som sammen med andre (muligens med unntak av å fly bissniss alene, det var digg alene også :enkel: ).
![]() |
#9 |
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du reist på ferie helt alene noen gang?Nei, men det høres veldig herlig ut!
![]() |
#10 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Har du reist på ferie helt alene noen gang?Jepp. Jeg backpacket i Thailand i 3 uker alene da jeg var nysingel. Jeg traff mange hyggelige mennesker, da.
![]() |
#11 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Har du reist på ferie helt alene noen gang?Ja, jeg var på Anafi/Santorini i tre og en halv uke,
![]() |
#12 |
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du reist på ferie helt alene noen gang?Ja, men ikke etter at jeg fikk barn. Jeg pleide å reise til London helt alene på juleshopping i studietiden. Eller pleide og pleide, jeg gjorde det tre år på rad. Sist redigert av Veslemøya : 01-07-10 kl 22:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Har du reist på ferie helt alene noen gang?Nei, men jeg vurderer det. Er det noen som har erfaringer å dele? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Originala
|
![]() Sv: Har du reist på ferie helt alene noen gang?Nei, det har jeg aldri gjort. Før jeg fikk barn, følte jeg uansett ikke for det. Nå kunne jeg for så vidt tenkt meg det. Det høres herlig ut med litt tid helt for seg selv, legge opp døgnet etter mitt behov og gjøre akkurat det jeg selv vil, men to forhold stopper meg. Det ene er at jeg har såpass begrenset med fritid at jeg har høy terskel for å bruke den på noe annet enn med familien. Det andre er økonomiske hensyn. Om jeg først skulle betalt for billett og opphold, så føler jeg at det burde inngå i en greie for hele familien, eventuelt en kjærestegreie for mannen og meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Har du reist på ferie helt alene noen gang?Jeg dro til Mellom-Amerika i tre-fire måneder alene en gang. Juksa litt siden jeg hadde vært der før, snakket spansk sånn noenlunde og hadde et par bekjentskaper jeg kunne oppsøke om det ble ensomt.
![]() |
#16 |
![]() Sv: Har du reist på ferie helt alene noen gang?Eller jeg har jo så klart reist fra familien min for å besøke venner i andre byer. Min gymnasgjeng ble spredd for alle vinder da vi var ferdig på gymnaset. Jeg har vært i Oslo, Bergen, Gøteborg og Bodø uten samboer og barn. Da har jeg toppen vært borte i ei uke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Har du reist på ferie helt alene noen gang?Ikke lenger enn til Oslo. Men jeg er ikke fremmed for tanken på en langhelg for meg selv i en eller annen europeisk by. Det jeg hadde savnet mest var en å spise middag og drikke vin med på kvelden, men ikke nok til at jeg lar være å reise hvis anledningen byr seg.
![]() |
![]() |
#18 |
![]() Sv: Har du reist på ferie helt alene noen gang?Og så har jeg så klart vært på personalturer i inn og utland. Men da har jeg jo overhodet ikke reist alene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Sv: Har du reist på ferie helt alene noen gang?Jaaa! Jeg dro til Paris alene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Har du reist på ferie helt alene noen gang?Jeg skjønner ikke helt hvordan man kan tolke spørsmålet i HI til å være "tur med jobben". |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|