Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Lørdag, det er lørdag!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-07-10, 08:00   #1
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Lørdag, det er lørdag!

Sikkert mange som har sommerferie nå?

Jeg våknet 07:15 og tenkte at da kunne jeg vaske huset. Så nå er huset nyvasket og mor fornøyd - mens mannen og snuppa ligger og snorker side om side. Egentlig ganske herlig, men mannen kommer til å få sjokk. Det er ikke helt vanlig dette her, altså!

Har dere planer for denne julilørdagen?

Her skjer ingenting, kanskje shoppe bittelitt - og nyte sola. Den stod rett inn på soverommet kl 07 i dag.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-10, 08:03   #2
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lørdag, det er lørdag!

Jeg skal i brylllup. Flyet går litt før ett - så er det 1 t 20 min i fly, 2 timer i leid bil - og så forhåpentligvis en heidundrandes fest! Slik kan vi like!

Gammel 03-07-10, 08:08   #3
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er våken med de to små, mann ligger å sover. Kansje jeg også skulle ha shinet huset før det blir for varmt.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-10, 08:41   #4
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg skal i brylllup. Flyet går litt før ett - så er det 1 t 20 min i fly, 2 timer i leid bil - og så forhåpentligvis en heidundrandes fest! Slik kan vi like!

Kos deg masse!!

Gammel 03-07-10, 09:23   #5
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg skal gå å få massasje snart, også får vi se om det blir lunsj og strandvolley i byen. Senere i kveld skal jeg ha venninnekveld her med vin/øl og tex-mex

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-10, 09:25   #6
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Macky, her.

Jeg skal gå å få massasje snart, også får vi se om det blir lunsj og strandvolley i byen. Senere i kveld skal jeg ha venninnekveld her med vin/øl og tex-mex

Oh, det høres fantastisk ut.

Gammel 03-07-10, 09:29   #7
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg venter på at sola skal dukke opp. Dukker den opp, så skal jeg tilbringe mest mulig tid i hagen. Satser på joggetur mens jeg venter på sola

Gammel 03-07-10, 09:43   #8
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg ble "tante" i natt til verdens fineste gutt så vi skal til byen å kjøpe pakke til mor og barn. Mammaen er gu`mor til ungene mine

Og så skal vi sette opp lekestativ senere med fure og greier

Vi tar ferie neste helg

Gammel 03-07-10, 09:43   #9
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Her skal Propellen i bursdag i skogen og etter det er det grilling hos noen venner.

Gammel 03-07-10, 09:44   #10
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Jeg ble "tante" i natt til verdens fineste gutt så vi skal til byen å kjøpe pakke til mor og barn. Mammaen er gu`mor til ungene mine

Og så skal vi sette opp lekestativ senere med fure og greier

Jippi, jippi. Gratulerer

Bauche, kos deg i bryllup.

Gammel 03-07-10, 10:05   #11
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har planer om å få gjort litt husarbeid, og skal kose meg ute i det fine været.
Jobbet 30 timer ekstra mandag til fredag denne uken, så jeg skal slappe av endel også.

Gammel 03-07-10, 10:13   #12
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bauche: Kos deg og fly pent.

Jeg har en rastløs Pode her og jeg aner iokke hva vi skal finne på i dag. Hvis det er noen trondheimere som har fine planer som vi kan hive oss med på så rop ut!

Gammel 03-07-10, 10:24   #13
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Kos deg i bryllup Bauche

Her skal vi ta livet med ro på dagen. Mannen min er på jobb, så det er bare meg og snupp. Kommer vel til å gå mest i soving, pupping, trilling og nett tenker jeg.

I kveld skal jeg komme meg ut litt. Skal til Nessie. Blir visst masse damer har jeg hørt. SKal ikke drikke jeg da, gidder ikke styre med skyss, men skal kose meg masse! Bare tuppeline kan sove godt! Krysser fingrene for det.

Gammel 03-07-10, 10:27   #14
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg er på barnefri langhelg på Østlandet I dag skal jeg på storsenteret på Jessheim og i ettermiddag blir det sosialt samvær med god mat sammen med venner her. Det er fantastisk deilig med barnefri, og jeg nyter det maks for gudene vet når neste gang blir

Bauche: Kos deg i bryllup

Honda: Koselig!!

Ha en strålende dag allesammen!!

Gammel 03-07-10, 10:31   #15
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Det er fantastisk deilig med barnefri, og jeg nyter det maks for gudene vet når neste gang blir

Jeg har akurat startet med barnefri i to uker og nyter det veldig jeg også.
Kos deg og ha en fin langhelg!

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-10, 10:35   #16
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Det er fantastisk deilig med barnefri, og jeg nyter det maks for gudene vet når neste gang blir

Så deilig, kos deg!

Her er det spysyken som har tatt overhånd. Lillebror og jeg har akkurat blitt friske, nå er det Snuppa som har holdt det gående i natt. Mannen har vært sykepleier.

Gammel 03-07-10, 10:46   #17
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Guttene i huset er å jobbe i huset til søsteren til mannen. Lille frølen sover og jeg netter.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-10, 11:03   #18
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sjalabais!

Barna leker litt, jeg netter og mannen er dratt på hytta for å jobbe

Vi skal snart dra på "Romma gård" her i bygda. Det er sånn bygdehelg, og der er det diverse aktivteter, mat og sånn.

Så skal barna til mine foreldre, og jeg skal ha jentevorspiel (), før vi drar på fest på det lokale samfunnshuset.

Æ gler mæ!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-10, 11:16   #19
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gutta er ute å leker i regnet, mannen er to dager forsinket hjem fra jobb så han kommer bare innom her en halvtimes tid før han reiser videre på jobb resten av dagen.
Så tror vi tar oss en tur på kino i ettermiddag, men først litt shopping på meg engleøredobber
Ja, å så pakke til ferie

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-10, 11:21   #20
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Vi har hatt bare en unge hjemme i natt, og satt på platten sammen med naboene til 01.00 i natt, og koste oss med rødvin og pratet. Kjempekoslig! Ikke like koslig da Lillesøster fant ut at det var morgen 05.30. :trøtt: Men har fått sovet litt etterpå, og bare soset rundt.
Nå skal jeg gjøre en innsats med å rydde litt, også kjører vi ut på hytta der Storebror er. Spent på om jeg får han med hjem i dag, eller om han skal være til mormor en natt til. Sola holder på å komme tilbake igjen også, så håper på fiiiiiin dag!

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:49.