|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Jeg sitter og ser på noen snekkere som tar seg en halvliter på naboens takDer sitter de, og koser seg med en halvliter Carlsberg hver på naboens tak.
![]() |
#3 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Jeg sitter og ser på noen snekkere som tar seg en halvliter på naboens tak..Hvis de er på jobb hadde jeg rapportert dem.
![]() |
#4 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg sitter og ser på noen snekkere som tar seg en halvliter på naboens tak..Nei tror ikke jeg hadde reagert...
![]() |
#5 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Jeg sitter og ser på noen snekkere som tar seg en halvliter på naboens tak..De jobber igjen nå. Men vi har jo veldig mange arbeidere fra Polen så det kan jo være det er en annen kultur der?
![]() |
#7 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg sitter og ser på noen snekkere som tar seg en halvliter på naboens tak..Jeg hadde ikke brydd meg.
![]() |
#8 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Jeg sitter og ser på noen snekkere som tar seg en halvliter på naboens tak..Hm, en øl, på taket til naboen, for så å jobbe igjen. Tror ikke jeg hadde brydd meg særlig om det, annet enn at det så ut som en trivelig lunsjpause.
![]() |
#9 |
i Morgentåkedalen
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg sitter og ser på noen snekkere som tar seg en halvliter på naboens tak..Hadde ikke brydd meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Jeg sitter og ser på noen snekkere som tar seg en halvliter på naboens tak..Hadde dette vært i Danmark hadde vel ingen tenkt på det engang.
![]() |
#11 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Jeg sitter og ser på noen snekkere som tar seg en halvliter på naboens tak..Jeg hadde heller ikke brydd meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: Jeg sitter og ser på noen snekkere som tar seg en halvliter på naboens tak..En øl. Jeg hadde gitt beng. |
![]() |
![]() |
#13 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Jeg sitter og ser på noen snekkere som tar seg en halvliter på naboens tak..Jeg hadde blitt dønn misunnelig, jeg. Jeg vil også drikke iskaldt øl på taket. Typisk at jeg ikke er snekker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Jeg sitter og ser på noen snekkere som tar seg en halvliter på naboens tak..
![]() |
#15 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Jeg sitter og ser på noen snekkere som tar seg en halvliter på naboens tak..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Jeg sitter og ser på noen snekkere som tar seg en halvliter på naboens tak..Hadde jeg ikke bekymret meg for. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Jeg sitter og ser på noen snekkere som tar seg en halvliter på naboens tak..Jeg hadde nok brydd meg.
![]() |
#18 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Jeg sitter og ser på noen snekkere som tar seg en halvliter på naboens takHar de bar overkropp og er pene? Jeg trenger ikke kikkert for å se på brune og lekre snekkere utenfor her.
![]() |
#19 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Jeg sitter og ser på noen snekkere som tar seg en halvliter på naboens takOm jeg hadde en snekker på taket, så hadde jeg nok tilbydd han eller henne en øl. Og jeg håper noen ville tilbydd meg en øl om jeg hadde vært en snekker på et tak på en varm sommerdag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Jeg sitter og ser på noen snekkere som tar seg en halvliter på naboens tak
Nå blir jeg dønn misunnelig igjen. Typisk meg å ikke ha utsikt til svette, lekre mannekropper. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|