Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvitevarer til kjøkken (komfyr, oppvaskmaskin, kjøleskap)

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-07-10, 10:30   #1
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Hvitevarer til kjøkken (komfyr, oppvaskmaskin, kjøleskap)

Vi vurderer å bytte ut komfyren, er helt sikre på at vi skal bytte ut oppvaskmaskinen, og muligens også kjøleskapet etter hvert. Noen som har noen tips?

Jeg vil ha induksjon på komfyren, og helst sånn ovn som man kan sette på supervarmt også bare støvsuge inni etterpå i stedet for å styre med ovnsrens osv.

Oppvaskmaskin har vi sett på den fra ASKO med ekstra god plass, men vi trenger vel egentlig ikke det, så hvis noen har noen tips om en fin modell som ikke er superdyr tas det imot med glede

Kjøleskapet vil jeg at skal ha ordentlig fryserdel (langt å gå til fryseboksen i kjelleren), men det må være "vanlig" kjøleskaps-størrelse. Gjerne høyere enn normalt, men ikke bredere.

Regner med det blir hvitt - vil egentlig ha stål, men siden ikke alt blir byttet på en gang tror jeg det er lurest å velge hvitt.

Noen som har noen tips å komme med?

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:43.