|
Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() [Hage] Trampoline på skrånende plen, hvordan løser jeg det?Graver jeg ned to av beina eller er det noen lyse hoder som har en bedre løsning?
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: [Hage] Trampoline på skrånende plen, hvordan løser jeg det?Hmm, mannen var litt skeptisk til stabiliteten om man gjør det sånn. Du har vel ikke bilde?
![]() |
#4 |
Pauset
|
![]() Sv: [Hage] Trampoline på skrånende plen, hvordan løser jeg det?Nei, for jeg har tatt vår ned i anledning Prosjekt Plendrap. Den blir stabil om han bygger rundt bøylen i tillegg til å bygge de opp under (trampolinen vår står på bøyler, men jeg vet ikke om alle gjør det?). Vi hadde også noen planker slått ned i plenen rundt bøylene, så det ikke skulle skli fra hverandre og sørge for at trampolinen ikke forflyttet seg. Stod helt fint, men vakkert var det ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: [Hage] Trampoline på skrånende plen, hvordan løser jeg det?Jeg har sett noen benke den til på europaller, men syns absolutt ikke det så stabilt ut. Jeg hadde nok gravd.
![]() |
#7 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: [Hage] Trampoline på skrånende plen, hvordan løser jeg det?Vår står også på bøyler ja.
![]() |
#9 |
Princess Skids and Scars
|
![]() Sv: [Hage] Trampoline på skrånende plen, hvordan løser jeg det?Vi har gravd ned to av bøylene, det fungere finfint. Dessuten vil jeg tro det er veldig mye mere jobb å avvrette plenen? Eneste problemet er jo at man ikke får flyttet på den for å avlaste plenen under. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: [Hage] Trampoline på skrånende plen, hvordan løser jeg det?Takk for svar, Pia. Må diskutere det litt med mannen ser jeg. Uansett må jo trampolina opp når vi flytter, ellers blir det vel ramaskrik.
![]() |
|
|