|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Gave til svigermorVi skal for første gang overnatte på svigermor's territorium, landstedet hennes i Lofoten. Jeg har møtt henne før, hun har overnattet i mitt hus, men hun har aldri møtt datteren min, så dette blir første gangen vi skal være sammen både kjæresten min, hans datter, min datter og meg.
![]() |
#2 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: Gave til svigermorOm du vet hun drikker vin eller liker noe spesielt man kan "bruke opp" som mat, sjokolade, krydder o.l. ville jeg kjøpt noe slikt.
![]() |
#4 |
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: Gave til svigermorEn fin olivenolje og balsamico eller krydder, de har mange fine gavepakker på Oliviers. Hvis hun drikker vin, så er jo det eller champagne noe mange setter pris på å få.
![]() |
#5 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Gave til svigermorHva med vin og lokal mat fra ditt distrikt? Flatbrød, lokal lefser eller lignende. Her selger Mega ofte en del lokal gårdsmat - kanskje du finner noe sånt der du bor?
![]() |
|
|