|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Passer ørepropper i ørene dine? | |||
Ja. ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
32 | 35,56% |
Nei. ![]() |
35 | 38,89% |
Bare på det ene øret. |
0 | 0% |
Har selvfølgelig investert i bedre utstyr. ![]() |
19 | 21,11% |
Hører ikke på musikk. ( ![]() |
1 | 1,11% |
Dustepoll. |
3 | 3,33% |
Deltakere: 90. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
TittelTøs
|
![]() Ørepropper som følger med iPod, iPhone o.l.Passer disse i ørene deres, eller faller de bare ut.
Midt i vanskelighetene ligger mulighetene. - Albert Einstein Sist redigert av Strutsen : 17-12-12 kl 23:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Ørepropper som følger med iPod, iPhone o.l.Definitivt ikkepassende |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Ørepropper som følger med iPod, iPhone o.l.De passer mine ører perfekt. Betyr det at jeg har perfekte ører?
![]() |
#4 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ørepropper som følger med iPod, iPhone o.l.Dei som oftast er standard passar aldri i mine øyrer. Eg kjøpte dyre silikonproppar som sat perfekt i mine øyregangar, men opplevde oklusjon og fekk såleis like mykje lyd frå pust og klær og til og med hjerte som lyd frå radio. Det er perfekt om du sitter i ro, men om du er ute og går så er det ikkje optimalt.
![]() |
#5 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() Sv: Ørepropper som følger med iPod, iPhone o.l.de jeg fikk med nanoen for 4-5 år siden er de eneste sånne propper som faktisk passer i ørene mine.
![]() |
#7 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Ørepropper som følger med iPod, iPhone o.l.De sitter greit nok; kanskje litt løsere i det ene øret enn i det andre, men jeg synes ikke de er gode. Jeg har små ører. Pappa har forbannet sånne propper så lenge jeg kan huske, de passer ikke på ham. Ikke på mannen min heller. Vi bruker Koss Porta Pro alle sammen, for øvrig.
![]() |
![]() |
#8 |
kall om benen
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Ørepropper som følger med iPod, iPhone o.l.Enda en med deformerte ører meldeer seg!
![]() |
#9 |
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
![]() Sv: Ørepropper som følger med iPod, iPhone o.l.Jeg tror de passer i øra, så jeg stapper de inn, etter 5 minutter må jeg lirke noen veldig vonde propper ut av øra igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
heimføing
|
![]() Sv: Ørepropper som følger med iPod, iPhone o.l.Passer ikke i mine ører heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Ørepropper som følger med iPod, iPhone o.l.
Ja, det er eit poeng. Derfor brukar eg Koss Porta Pro til trening og proppane når eg tar buss el.l.
![]() |
#13 |
Forelska
|
![]() Sv: Ørepropper som følger med iPod, iPhone o.l.Nei - generelt. Øyreproppar uansett format eller løysing er ikkje noko for mine øyrer. Må stappast på plass att heile tida. Har gjeve opp slikt i sykkelsamanheng. Pressar no eit lite headset under hjelmen for radio/musikk på sykkelturen til/frå jobb.
![]() |
![]() |
#14 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Ørepropper som følger med iPod, iPhone o.l.Ingenting til å putte i ørene passer hos meg. Så: Har selvfølgelig investert i bedre utstyr.
![]() |
#15 |
Lett rørt
|
![]() Sv: Ørepropper som følger med iPod, iPhone o.l.Næsj, musikken kommer ikke inn der den skal. Jeg vurderer og kjøpe noen andre.
![]() |
#16 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Ørepropper som følger med iPod, iPhone o.l.Det skulle vært flervalgspoll. Jeg har selvfølgelig kjøpt bedre utstyr, men det var jo fordi de teite proppene bare datt ut.
![]() |
#17 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Ørepropper som følger med iPod, iPhone o.l.Hos meg passer de perfekt, meg jeg har skjønt at jeg har rare ører, når jeg kommer på butikken og vil ha nye av akkurat den typen.
![]() |
#18 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Ørepropper som følger med iPod, iPhone o.l.De passer perfekt. Jeg har prøvd noen slike som Teo viser, og fikk helt noia.
![]() |
#19 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Ørepropper som følger med iPod, iPhone o.l.De funker ikke til meg. Til vanlig bruker jeg noen enkle KOSS, men shuffle-en trenger jo noen med fjernkontroll for å endre volum eller skippe sanger. Hva skal jeg kjøpe der?
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() Sv: Ørepropper som følger med iPod, iPhone o.l.svarte duste poll fordi jeg ville se resultatet
![]() |
|
|