|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Har ditt fylke hatt strandvær, terrassekveldvær og tropenetter?Mine sommer-KPI-er (KPI er key performance index) er som følger:
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Har ditt fylke hatt strandvær, terrassekveldvær og tropenetter?Nå leser jeg støtt og stadig om andre steder i fylket som har det myyye varmere enn her i bartebyen, så jeg kan nok ikke snakke for hele sulamitten. Men her har vi ikke hatt tropenetter eller sene kvelder uten skuterdress, og det har vel vært et par dager med strandvær. Kanskje fem? |
![]() |
![]() |
#3 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Har ditt fylke hatt strandvær, terrassekveldvær og tropenetter?Stranddager: 1
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Har ditt fylke hatt strandvær, terrassekveldvær og tropenetter?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
er her
|
![]() Sv: Har ditt fylke hatt strandvær, terrassekveldvær og tropenetter?Strandvær har det vært innimellom tror jeg, selv om vi ikke har vært på stranden for vannet har vært altfor kaldt. Terrassekveldvær og tropenetter har vi definitivt ikke hatt.
![]() |
#7 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Har ditt fylke hatt strandvær, terrassekveldvær og tropenetter?
![]() |
#8 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har ditt fylke hatt strandvær, terrassekveldvær og tropenetter?Jeg har ikke hatt på meg bikini i ferien, jeg har badet én gang (i saltvann - ferskvann teller ikke...
![]() |
![]() |
#9 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Har ditt fylke hatt strandvær, terrassekveldvær og tropenetter?Antall dager med strandvær (helt uavhengig om man drar på stranden eller ei): Et par never
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har ditt fylke hatt strandvær, terrassekveldvær og tropenetter?Antall stranddager i Trondheim: Kanskje 2 eller 3 |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Har ditt fylke hatt strandvær, terrassekveldvær og tropenetter?Det har vært noen stranddager, men i år har det ikke vært noen varme kvelder og netter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Har ditt fylke hatt strandvær, terrassekveldvær og tropenetter?Jeg har vært borte i 3 uker i sommer, men jeg tror ikke det har vært verken varme kvelder eller tropenetter. Strandvær tror jeg det har vært 2-3 dager. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Har ditt fylke hatt strandvær, terrassekveldvær og tropenetter?Her har det vært nedbørsrekord for juni-juli sammenlagt.
![]() |
#14 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Har ditt fylke hatt strandvær, terrassekveldvær og tropenetter?Standdager: Mange. Sikkert 20-30. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|