|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
can-jur
|
![]() På seg selv kjenner man jo IKKE andre …men man kan jo like noe, selv om man ikke vil ha det sånn selv?
![]() |
![]() |
#2 |
maler
|
![]() Sv: På seg selv kjenner man jo IKKE andre...Hæh?
![]() |
#3 |
can-jur
|
![]() Sv: På seg selv kjenner man jo IKKE andre...Joooo.... det er det jeg også trodde.
![]() |
![]() |
#4 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: På seg selv kjenner man jo IKKE andre...Jeg syns veldig mange forskjellige stiler er fine selv om de er helt forskjellige fra min egen stil.
![]() |
#5 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: På seg selv kjenner man jo IKKE andre …Det er klart man kan like noe hos andre uten å ønske å kopiere det selv! Jeg roste den nye taklampa til svigers her en dag. Hvorpå mannen gliser og sier at han trodde ikke det var min stil (det hadde han rett i), så med andre ord sa jeg det bare for å være høflig, og svigermor kikket rart på meg. Sjarmerende mann jeg har.
![]() |
![]() |
#6 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: På seg selv kjenner man jo IKKE andre …Jeg synes stram minimalisme er kjempefint, men jeg ville ikke hatt det selv.
![]() |
![]() |
#7 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: På seg selv kjenner man jo IKKE andre …Det er jo mye jeg synes er fint som jeg ikke har selv og som jeg absolutt ikke kunne tenke meg. Det gjelder både interiør og klær.
![]() |
#9 |
Aktiv
Medlem siden: Jul 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: På seg selv kjenner man jo IKKE andre …Når det gjelder klær er det sjelden jeg liker ting jeg ikke kunne tenkt meg selv....av den enkle grunn at jeg ofte kjøper antrekk i ulike stiler, og klær er såpass rimelig at man kan bytte stil ofte.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: På seg selv kjenner man jo IKKE andre …På seg selv kjenner man bare seg selv!
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: På seg selv kjenner man jo IKKE andre …philipa: vi har en gjennomført stil for oss, selv om den nok ikke er godkjent i dine øyne... Her er en salig blanding av arvet, ikea og annet, men stilen er for oss "hjemmekoslig, slik vi liker det". Ikke stramt, minimalisitsk, shabby chik, moderne, elegant eller noe sånn, men gjennomført er det da, i våre øyne.
![]() |
#12 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: På seg selv kjenner man jo IKKE andre …Klart man kan like andres stil, både klær og hus, selv om man ikke har det slik selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: På seg selv kjenner man jo IKKE andre …
Jeg synes rullestoler ikke er så stilige og kunne ikke tenkt meg å kjøre rundt i en. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: På seg selv kjenner man jo IKKE andre …Helt klart, man kan synes ting er fint selv om man ikke vil ha det selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Søt og rar
|
![]() Sv: På seg selv kjenner man jo IKKE andre …Som eksempel så opplever jeg stadig vekk at søsteren min får fine ting i leiligheten, eller kommer med antrekk som jeg kan elske,
![]() |
#17 |
Aktiv
Medlem siden: Jul 2010
![]() ![]() ![]() |
Der tror jeg du misforsto meg litt - eller rettere sagt: jeg formulerte meg litt dårlig. Poenget mitt var at det er kjedelig å komme inn i hjem som er helt tilfeldig sammensatt, uten tanke for interiøret i det hele tatt, og uten sjel i møbleringen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
![]() Sv: På seg selv kjenner man jo IKKE andre …Vi kjøper jo ikke ting vi ikke liker, så vi har jo et forhold til det. Mye er fra ikea, og altså en del arvet. Herlig blanding, noen vil mene det er rotete, det er det jo, og litt mye møbler pr kvm, det er det nok også, men for oss er det sånn vi har det
![]() |
#19 |
© All rights reserved
|
Nå må du ikke bli så sur selv om jeg synes du har stygg bil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
![]() Sv: På seg selv kjenner man jo IKKE andre …Vi har bare en, venter nr 2, og "noen" truer med at vi trenger "buss". Bare fordi den ellers søte og yndige svigerinna mi på knapt et år viste seg å være allergisk mot hund, sånn at vi arvet en... barnevogn og hundebur krever visstnok plass... jeg avstår fra søskenvogn for å slippe ny bil... mikro får ligge i vogn, Knerten får stå på brett, tror jeg...
![]() |
|
|