Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvilken farge på lite rom?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-07-10, 11:45   #1
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvilken farge på lite rom?

Jeg driver og skal pusse opp soverommet til eldste og trenger seriøst hjelp til å utnytte det max. Det er ett ganske lite rom 2,30x2,5. + at det på den ene veggen er en 80 cm dyp og 2,2 m lang "hull" hvor det tidligere har vært ett innebygd klesskap.

Det jeg trenger hjelp til er farge på rommet, eldste er 14 og ønsker seg ett "stort" rom, ikke muligheter for det dessverre, men hvordan bruke farger for å gjøre det større? Det er idag caffe latte.

I "hullet" er planen å kjøpe nye skap, men hvilke farger bør det være på det/de? Og er det helt umulig å bruke skap som er 35 cm dype? Blir det for smalt til at det blir gode klesskap? F.eks Ikea har skap som er 35 dype. Her tenker jeg at smale skap frigjør gulvplass? Men kanskje ikke på bekosting av upraktiske skap?!

Eldste har også en rullehylle der fra før, en praktisk seng, ett lite bord og en liten pult. Dette er jo ting som er kjekke å ha.

Noen som har noen tips?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:15.