|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Har noen her handlet på salget på Bånsull-sidene?Og fått varene? Jeg har lyst til å handle litt når det er så billig, men blir skeptisk når det er så lave priser. Bånsull skal legges ned, derav salget.
![]() |
#2 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Har noen her handlet på salget på Bånsull-sidene?IOA; jeg tror ikke det skal legges ned, de gikk jo konk i desember og har akkurat startet opp igjen under Nye Bånsull AS. Jeg vet det er mange på tettinntil.no som har handlet der. Ikke lest noe om at de ikke fikk varene.
![]() |
#4 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Har noen her handlet på salget på Bånsull-sidene?
Aha, takk for oppklarende info. Jeg har bare sett på de varene som ligger under outlet, og der var det veldig gode priser. Var det du som la ut linken opprinnelig tro? Jeg ble i hvert fall tipset her inne tror jeg. Har ryddet i skapene til ungene i dag og fått oversikten over hva de mangler av ulltøy.
Jeg har sett på outlet'en deres: http://www.bansull.no/kategori.php?kategori=16 Gode priser på kortermede trøyer i ull/silke og mammelukker i ull, blant annet.
![]() |
#5 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Har noen her handlet på salget på Bånsull-sidene?Ja var jeg som la ut linken. Det er veldig gode priser nemlig!
![]() |
|
|