Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Pakket til tur på 10 min ...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-07-10, 10:55   #1
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Pakket til tur på 10 min ...

Eldstesønnen skulle på speidertur imorgen...

Trodde vi. For imorges ringede speiderlederen (som også er pappa til bestevennen) for å høre hvor vi ble av ? Bussen kjørte om 20 min...

Vel, siste info med pakkeliste OG avreisedato hang heldigvis godt synlig på kjøleskapet og siden vi kom hjem fra Danmark igår stod campinggreiene fortsatt i entreen. Så på 8 min. sharp fikk vi samlet sammen det vi skulle, og var mannen og sønnen kommet av sted. De rakk det, med 5 min. forsinkelse.

Nå sitter jeg her, glad for at gutten ikke gikk glip av turen (10 dager i Finland) som han hadde gledet seg til, men litt lei meg fordi jeg ikke fikk sagt hadet til ham og DYBT sjokkert over meg selv, at jeg kunne surre sånn uten at vi oppdaget det underveis. Lappen med avreiseinfo har jo hengt i kjøkkenet i flere uker, og gutten har snakket masse om turen med sine kamerater. Ikke er det første gang noe lignende skjer heller, selv om jeg alltid prøver å være nøye.

Jeg Må Bli Mer Paranoid...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:26.