|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
Se resultatene: Har du kjøkkenbord | |||
Ja. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
114 | 63,33% |
Nei, vi har kjøkkenøy med spiseplass |
4 | 2,22% |
Nei, vi bruker spisebordet |
58 | 32,22% |
Nei, vi bruker noe annet |
4 | 2,22% |
Dustepoll |
0 | 0% |
Deltakere: 180. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
i Morgentåkedalen
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Har dere kjøkkenbord?Etter å ha lest en annen tråd her kom jeg til å tenke på at vi er de eneste i nabolaget jeg kan komme på som har kjøkkenbord. Sist redigert av Myrull : 20-07-10 kl 18:20. Årsak: Skrivefeil. Igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Har dere kjøkkenbord?Vi har ikke kjøkkenbord fordi vi ikke har plass, men vi har åpen kjøkkenløsning ut til stua med spisebordet rett utenfor/i forlengelsen av kjøkkenet.
![]() |
#3 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere kjøkkenbord?Nei vi har ikke kjøkkenbord nå.hadde det men har for lite kjøkken. Så har spisebodet mitt i stua.. Flyttet tv`en inn på ene soverommet nede å laget tvstue. Til nybygget kommer opp.Da skal jeg ha kjøkken med kjøkkenbord
![]() |
#4 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Har dere kjøkkenbord?Vi har stort kjøkken, så vi har spisestuebordet og tilhørende sjenk der. Har plass til 14-16 stykker rundt bordet når ekstraplatene er i.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Har dere kjøkkenbord?Ja et stort kjøkkenbord med dekkeplass til 14 og spisestue med dekkeplass til 14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Har dere kjøkkenbord?VI har bord på kjøkkenet. Egentlig ønsker jeg å lage åpen løsning og bruke spisebordet, men Mr. Che sier jeg roter for mye på kjøkkenet til å ha slikt
![]() |
#9 |
En som trener
|
![]() Sv: Har dere kjøkkenbord?Ja, vi har både kjøkkenbord der vi spiser hverdagsmåltidene og et spisestuebord der vi spiser når vi har gjester (og som ellers altfor ofte er fullt av diverse greier). Helt tullete når vi har såpass liten plass som vi har, synes jeg, og ville i retrospekt valgt annerledes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Har dere kjøkkenbord?Vi bruker spisebordet.
![]() |
#12 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Har dere kjøkkenbord?Ikke eget kjøkkenbord, nei. Vi har åpen kjøkkenløsning, så spisestuen er "mellom" kjøkkenet og stua. Vi spiser der.
![]() |
![]() |
#13 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere kjøkkenbord?Vi har kjøkkenbord i solid utforming fra ikea, med tre stoler og en benk til. Der har vi plass til hele familien pluss 2 ekstra uten å måtte ty til nødløsninger. Er kanskje ikke "in", men praktisk.
![]() |
#16 |
|
![]() Sv: Har dere kjøkkenbord?Vi har foreløpig en relativt liten leilighet med åpen kjøkkenløsning, så der er det ikke plass til noe bord. Det går an å sitte ved benken og spise, men det skjer sjelden. Vi har et lite spisebord, og så spiser vi sant å si en del ved sofabordet. Sist redigert av ingling : 20-07-10 kl 19:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Kor e alle helter hen?
Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere kjøkkenbord?
Sånn er det hos oss også |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Har dere kjøkkenbord?Der vi bodde før hadde vi åpen kjøkkenløsning og spisebordet stod liksom delvis i stua og delvis i kjøkkendelen, så der hadde vi bare det store spisebordet. Nå har vi stort kjøkken med kjøkkenbord og fire stoler. Jeg vil helst ha enda større kjøkken (nå har vi vel ca. 13-15 kvm?) med stor komfyrøy i midten, der vi kan sitte og spise. Vi har også spisebord i stua, det bruker vi når vi har besøk. Der er det plass til rundt 12 stykker når vi tar på de to ekstra klaffene.
![]() |
#20 |
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere kjøkkenbord?Vi bruker spisebordet, som forøvrig her også står på kjøkkenet..
![]() |
|
|