|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Gal kattedame
|
![]() Hva skal vi handle i Sverige?Mannen skal på Harrytur i morgen. Ramløsa er mitt eneste ønske, men noen andre som har tips på hva som lønner seg å kjøpe ?
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal vi handle i Sverige ?Fullkornspasta skal visst være billigere, ellers har vi handlet endel barnemat der. Bokser med brus, smågodt (
![]() |
#3 |
snart helsesøster
|
![]() Sv: Hva skal vi handle i Sverige ?Salsa med ananas. Om dere liker det. Den er fantastisk.
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: Hva skal vi handle i Sverige?Dere har vel ikke noen allergier og intoleranser og sånt, alle erstatningsprodukter der er nemlig billigere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hvor: Akershus
![]() Sv: Hva skal vi handle i Sverige?Ta med kjølebag for ferskvarer!
![]() |
#7 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Hva skal vi handle i Sverige?Apotekvarer sparer man en god del på å kjøpe i Sverige. Ellers pleier jeg å kjøpe en del tørrvarer og noe pålegg, men det er mest fordi de har et annet utvalg og det er godt å ha noe annet enn det man pleier i matskapet.
![]() |
#8 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva skal vi handle i Sverige?De har et mye bedre utvalg av barnegrøt der. Lenge siden jeg kjøpte det der men de har vel samme utvalg nå.
![]() |
#9 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Hva skal vi handle i Sverige?Vin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Sv: Hva skal vi handle i Sverige?Jeg er heller ikke så dreven på grensehandling, men har akkurat feriert to uker nå like ved Svinesund og har fått sjekket ut Nordby-senteret grundig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Hva skal vi handle i Sverige?Ja, Ibux kjøpte jeg sist. Det var mye billigere for en pakke, samt at det var 30 tabletter i pakken.
![]() |
#12 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Hva skal vi handle i Sverige?
Ja, den type apotekvarer er sikkert også billigere. Jeg pleier å kjøpe type fuktighetskremer og slikt.
![]() |
#13 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hva skal vi handle i Sverige?MME er billig. NAN HA1 som vi bruker å handle på Maxi Nordby betaler vi vel rundt 70-80,- for, og de ligger på 159,- på norske apotek. Nå har ikke Pjokken kunnet få vanlig NAN, men da Poden var liten husker jeg at ferdignan lå omtrent på halve prisen, mens vanlig pulvernan var rimeligere men ikke så rimelig som ferdignanen prosentvis. Babyglassmat og annen babymat er også mye billigere enn i Norge, utvalget også større pga. Semper.
![]() |
#14 |
Tobarnsmor :)
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal vi handle i Sverige?Vi kjøper, som tidligere nevnt i tråden, allergimat. Glutenfrie produkter er mye billigere enn de er i Norge..
![]() |
#15 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva skal vi handle i Sverige?Dere foreslår så mye fornuftig... Jeg kjøper mest det som ser artig og spennende ut. Og alltid cider og dillchips
![]() |
#16 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal vi handle i Sverige?Smak på potetstappen før du kjøper mengder. Her i huset liker vi ikke den svenske varianten. Den smaker smør. Men andre elsker den.
![]() |
#17 |
Tre små T
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal vi handle i Sverige?Kjøper mye av de nevnte over.Men i tillegg har de en gjærblanding fra Dr.Oetker som kun skal heve en gang og da 15 minutter. Da slipper man 2 timers heving. Brukte den i dag og det funker supert. Bakverket ble litt tørt i dag men tror det skyldes at jeg brukte litt mye mel og litt lite smør. Ja og Herregårds eplecider.
![]() |
#19 |
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal vi handle i Sverige?Treo (smertestillende) og Zovirax hvis noen av dere er plaget med herpesmunnsår.
![]() |
#20 |
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal vi handle i Sverige?De fleste gjengangerne hos oss er nevnt allerede /barnemat, MME, karbonadedeig, kylling, kjøttpålegg, fullkornspasta) så kjøper jeg sånne 3pakk med barnejuice med sugerør. De er mye billigere enn de fra Nestle her hjemme og de har flere forskjellige varianter. Ikke noe tilsatt sukker. De har vi liggende til bilturer etc. Mye greiere enn å kjøpe sukkerjuice på bensinstasjoner. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|