|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Sviiisj!!
|
![]() Apropos sommerværet: hva er en god sommer for deg?Inspirert av all sytinga om det dårlige sommerværet er jeg nysgjerrig på hva som må til for at du har hatt en fin sommer.
![]() |
#2 |
Ad astra
|
![]() Sv: Apropos sommerværet: hva er en god sommer for deg?At det ikke snør i juli. Nysnø i fjellene ødelegger litt sommerfølelsen hos meg kjenner jeg.
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Apropos sommerværet: hva er en god sommer for deg?Min perfekte sommerferie bør inneholde følgende:
![]() |
#4 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Apropos sommerværet: hva er en god sommer for deg?Varme. Over 25 grader. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Apropos sommerværet: hva er en god sommer for deg?Syns denne sommer´n er perfekt!!
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Apropos sommerværet: hva er en god sommer for deg?Sol og varme flere dager på rad, slik at vi ikke trenger å pakke inn alt fra terrassene og hagen hver eneste kveld.
![]() |
![]() |
#7 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Apropos sommerværet: hva er en god sommer for deg?- temp fra 18-22 grader |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Apropos sommerværet: hva er en god sommer for deg?En fin sommerdag for meg er oppholdsvær og ca 18-20 grader, helst ikke sol. Sålenge det ikke regner er jeg fornøyd jeg
![]() |
#10 |
This is normal!
|
![]() Sv: Apropos sommerværet: hva er en god sommer for deg?Dette har vært en veldig god sommer med til sammen 15 dager på forskjellige fjell, tid til å lese bøker og masse tid ute på tur. Jeg er ikke så væravhengig, så gleden over å ha ferie og være på et fjell er så stor at jeg ikke gidder å tenke på hvor mye av tiden vi gikk med ullundertøy, luer og votter.
![]() |
![]() |
#11 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Apropos sommerværet: hva er en god sommer for deg?Eg er ikkje så veldig kravstor til sommaren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Apropos sommerværet: hva er en god sommer for deg?Jeg har også lurt på det der. Synes det er utrolig mye syting om vær, særlig her på Østlandet. Jeg er jo vestfra og ikke akkurat vant med ukesvis med fint vær (selv om jeg jo altså har bodd på Østlandet i 11 år), og jeg må si at jeg ikke blir så veldig påvirket av om det er kjempefint vær eller ikke, selv om det selvsagt er stas når det ikke regner. En god sommer for meg: |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Apropos sommerværet: hva er en god sommer for deg?Jeg er litt som Polarjenta.
![]() |
#16 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Apropos sommerværet: hva er en god sommer for deg?God sommer er temperaturer opp mot 30 grader, og jeg tvinges til ligge oppå dyna om natta og nesten ikke få sove fordi det er så varmt! DET er god sommer det. Vi hadde 14 dager i fjor, var det vel, varmen bare slo imot deg når du satt foten utenfor! Me like!
![]() |
#17 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Apropos sommerværet: hva er en god sommer for deg?* En temperatur som tillater en å gå i korte ermer og skjørt/kjole/shorts, men uten å svette. (Sånn badstufølelse liker jeg ikke.)
![]() |
![]() |
#18 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Apropos sommerværet: hva er en god sommer for deg?Det viktigste med sommeren er ferie. Lange dager fylt opp med favorittmenneskene og favorittaktivitetene. Å oppleve nye steder eller slappe av på hytta. Det aller viktigste er dog å ha så ferie og ha tømt hodet så mye at man virkelig må tenke for å finne ut av hvilken ukedag det er.
![]() |
#19 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Apropos sommerværet: hva er en god sommer for deg?- 18-22 grader
![]() |
#20 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Apropos sommerværet: hva er en god sommer for deg?Jeg er glad i norsk sommer, værmessig. Det er greit når det er litt variert. Men jeg setter pris på at det ikke regner så mye på dagtid. La det regne på natten!
![]() |
|
|