|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Denne nye spillegalskap-lovenhttp://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=10017175
![]() |
#2 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Denne nye spillegalskap-lovenDette blir tullete! De spillegale klarer jo fint å skaffe seg midler til å spille uansett, om enn det kanskje gjør det litt mer utilgjengelig der og da, så får de det jo til - så jeg ser ikke poenget med å gjøre hverdag og ferie mer kludrete for alle de/oss som ikke lider av spillegalskap og tross alt utgjør et stort flertall!
![]() |
#3 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Denne nye spillegalskap-lovenNorge i et nøtteskall. Vi kan jo ikke tenke selv. :klaskepanne:
![]() |
#7 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Denne nye spillegalskap-lovenDette er så dumt at jeg nesten blir litt flau over å være norsk. Og det skal mye til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Denne nye spillegalskap-loven
Det er jo masse reklame for lotto og keno og extra og jeg vet ikke hva nå. Tipper (no pun intended) Norsk Tipping synes det er greit med monopol, ja... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Denne nye spillegalskap-lovenDet jeg lurer på med denne loven er; får man i det hele tatt reservert et rom i Las Vegas lenger? Nå er ikke jeg noen storgambler, og de gangene jeg har spilt om penger har jeg uansett tatt ut kontanter først, men jeg har absolutt ønske om å reise til Las Vegas igjen, og det er ikke for å gamble, men det blir jo ganske håpløst hvis jeg ikke kan reservere hotellrom eller kjøpe billetter til forstillinger på nettet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Denne nye spillegalskap-lovenMen du vet... man kan spise mye usunn mat, gjøre mye umoralsk på et hotellrom og se mangt et snuskete show.
![]() |
#14 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Denne nye spillegalskap-lovenLoven er helt idiotisk, og jeg lurer på hvor lenge det går før den blir endret.
![]() |
#16 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Denne nye spillegalskap-loven
Jeg prøvde å finne litt ut av dette, fordi det er en lov som gir merkelige utslag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
awesom
|
![]() Sv: Denne nye spillegalskap-lovenJeg var så forbannet at jeg holdt på å krepere da jeg var i Göteborg forrige uke. Skulle kjøpe en is, men fikk beskjed på kort displayet at "Köp medges ej". Dam bak disken lurte på om jeg muligvis hadde et norskt kort, for sånne fungerte sjeldent i den kiosken.
![]() |
#18 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Denne nye spillegalskap-lovenAndre land må jo LE av oss? Det er jo nesten litt pinlig, rett og slett.
![]() |
#19 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Denne nye spillegalskap-lovenÅ, det er så flaut å være norsk noen ganger!
![]() |
![]() |
|
|