|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Er det greit at det snart er høst?For jeg innser at det ER det. Det er knappe to uker ferie igjen, og jeg blir ikke enig med meg selv.
![]() |
#2 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Er det greit at det snart er høst?Jeg er ikke helt klar for det enda og håper august blir fin og varm! Vi har hatt mye dårlig vær i sommer, synes jeg og er glad for den ene uken på Kypros i varmen.
![]() |
#4 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Er det greit at det snart er høst?I år synes jeg ikke det er greit. Vi har vært i utlandet i seks uker i sommer (ikke helt planlagt..) og jeg føler vi har gått glipp av sommeren i Norge. De to ukene vi har vært hjemme har det vært dårlig vær. Jeg trenger noen dager med strandliv og båtturer i Oslofjorden før jeg kan si meg fornøyd.
![]() |
#6 |
![]() Sv: Er det greit at det snart er høst?
Du er heldig som har fått ei uke der. Tror det er noe slikt jeg savner....Intensivt badeliv, liksom
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Akershus
![]() Sv: Er det greit at det snart er høst?Juni var nydelig, juli har vært begredelig (vi har faktisk ikke grillet en eneste gang i juli....) og august KAN bli bra. Alt i alt en typisk norsk sommer som har vært helt ok værmessig synes jeg.
![]() |
#10 |
![]() Sv: Er det greit at det snart er høst?Ja, Elin, vi her på Østlandet har vel egentlig ikke noe å klage på sånn værmessig.
![]() |
#11 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Er det greit at det snart er høst?
Det kan vi i Nord gjøre med god samvittighet, men jeg liker ikke å klage på været.
![]() |
#12 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Er det greit at det snart er høst?Vanligvis er jeg veldig glad når høsten kommer, masse deilig frukt og bær, nye muligheter på jobben, passelig varme, og slutt på gresspollenet. Men i år er jeg bare frustrert over mangelen på sommer.
![]() |
#13 |
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det greit at det snart er høst?Om det er greit at det er snart høst? Jeg kan ikke gjøre noe særlig for å forhindre at det kommer..
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: østfold
![]() Sv: Er det greit at det snart er høst?Ønsket om en lilla t2h dress har begynt å trenge seg på så høsten nærmer seg......at det snart er høst er meeeer en greit varme suger(gravid med termin i nov en HØSTmnd
![]() |
#15 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Er det greit at det snart er høst?Jeg elsker også høst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Superduperaktiv
Hvor: Vestlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det greit at det snart er høst?Her på vestlandet har vi ikke hatt noe sommer, håper på en fin og varm uke eller to i august, ellers kommer høsten og vinteren til å bli laaang.. men, jeg elsker høsten, jo mer storm og regn dess bedre. Men kjenner jeg trenger bli litt "lei" sol og varme først. Ville aldri vært foruten de 4 årstidene våre.
![]() |
#17 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Er det greit at det snart er høst?Jeg skal nok takle en sommermåned til (selv om en lokal værspåmann-nerd truer med en dårlig august også), det har ikke vært så voldsomt til sommer. Vi hadde en herlig uke på Mallorca, og lever egentlig på den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Er det greit at det snart er høst?Høst er alltid vidunderlig, og i år kan vi glede oss ekstra til en lillebror i oktober. Kan vi ha det bedre? |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Er det greit at det snart er høst?Innimellom skjønner jeg overhodet ikke at jeg bor i dette landet. Jeg liker varme og trenger det enda mer. Sommeren i Norge er så sørgelig kort!
![]() |
|
|