|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
![]() Kan man ha en helt gjennomført stil i hjemmet? Har du det?Er det mulig og ha en helt gjennomført stil? Eller vil det altid være en blanding av forkjellige stil?
![]() |
#2 |
Pauset
|
![]() Sv: Kan man ha en helt gjennomført stil i hjemmet? Har du det?Har ingen stil rett og slett, men stilen vi har vil jeg kalle småkoselig. Vi bor trangt og har utnyttet hver lille krok..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
prøver tilpasse seg livet
|
![]() Sv: Kan man ha en helt gjennomført stil i hjemmet? Har du det?Neh, her er det IKKE gjennomført.. skulle gjerne hatt det, men har verken tid, penger eller tja.. teften til å få det til?
![]() |
![]() |
#4 |
prøver tilpasse seg livet
|
![]() Sv: Kan man ha en helt gjennomført stil i hjemmet? Har du det?
Stilrent?
![]() |
![]() |
#5 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Kan man ha en helt gjennomført stil i hjemmet? Har du det?Ja, jøss.
![]() |
#6 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan man ha en helt gjennomført stil i hjemmet? Har du det?Her er det ikke gjennomført. Vi omgir oss med ting vi liker. Enkelt og greit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Kan man ha en helt gjennomført stil i hjemmet? Har du det?Jeg synes ofte det kan bli upersonlig med en stram stil. Hjemmet vårt bærer preg av at det er pusset opp mye de siste årene, men det er ikke noe gjennomgående tema.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Kan man ha en helt gjennomført stil i hjemmet? Har du det?Det finnes sikkert noen stilarter i det vi har, men jeg har ingen peiling og blander alt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Kan man ha en helt gjennomført stil i hjemmet? Har du det?Jeg har min egen stil, definitivt |
![]() |
![]() |
#10 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan man ha en helt gjennomført stil i hjemmet? Har du det?Joda, vi har det Blå rommet, Fuglerommet, Speilsalen.
![]() |
#11 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Kan man ha en helt gjennomført stil i hjemmet? Har du det?Vi har det ganske gjennomført, men allikevel veldig personlig. Møbler og store ting er moderne og stramt, som mykes opp med romantiske og "myke" detaljer. Vi omgir oss med ting som betyr mye for oss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Kan man ha en helt gjennomført stil i hjemmet? Har du det?Ingen stil her, bortsett fra vår egen. Det går mye i hvitt og svart, liksom.
![]() |
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan man ha en helt gjennomført stil i hjemmet? Har du det?Vi har humoristisk stil i hjemmet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Pauset
|
![]() Sv: Kan man ha en helt gjennomført stil i hjemmet? Har du det?Hvis kaos er en stilart, så er vi særdeles gjennomførte her i huset. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Kan man ha en helt gjennomført stil i hjemmet? Har du det?Gjennomført kaos, det er nok det eneste.
![]() |
#17 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Kan man ha en helt gjennomført stil i hjemmet? Har du det?Jeg tror vi hadde en forholdsvis gjennomført stil i hele huset for noen år tilbake. Stilen nå er også gjennomført, på sitt vis. Alle rom er i kaos i påvente av å bli ferdig oppusset og innredet. TV-en står på gulvet på stua, og alle veggene er tomme. Veldig koselig.
![]() |
#18 |
i Morgentåkedalen
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan man ha en helt gjennomført stil i hjemmet? Har du det?Hvis støvete er en stil, så er det veldig gjennomført her hjemme ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Kan man ha en helt gjennomført stil i hjemmet? Har du det?Jeg kunne ikke tenkt meg å bo i et hus som er så stilrent og (i mine øyne) så upersonlig at det ser ut som om det skal legges ut for salg når som helst
![]() |
![]() |
|
|