|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Nytt kjøkkenbord, kan noen hjelpe?Vi trenger nye møbler på kjøkkenet. Ønsker oss Verner Panton-stolene, de S-formede (plastic chair?) i hvitt, trenger et kjøkkenbord til dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
keep on dreaming
![]() Sv: Nytt kjøkkenbord, kan noen hjelpe?Takk, Salt! Living skal jeg sjekke nærmere, synd de ikke har butikker her i sør. Det var akkurat noe slikt jeg så for meg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Nytt kjøkkenbord, kan noen hjelpe?Det har kommet en ny, flott interiørbutikk på Sørlandssenteret om du bor i nærheten. Home Cottage er det vel den heter tror jeg - har ikke vært der selv, men hører mange skryte av den. De har vel ting i samme stil som Living!?
![]() |
#5 |
keep on dreaming
![]() Sv: Nytt kjøkkenbord, kan noen hjelpe?
Takk for tipset - det skal jeg sjekke ut! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Nytt kjøkkenbord, kan noen hjelpe?Hehe, det var akkurat det vi tenkte også, daffy. Men siden de var litt dyre for oss nå kommer vi til å lage vår egen variant. Vi har nemlig noen bukker som likner veldig på understellet på det nederste bordet. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|