Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Fiskekort - Hvordan funker det?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-08-10, 19:56   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fiskekort - Hvordan funker det?

Ja, jeg kan sikkert google, men jeg er så dårlig på å søke riktig, så jeg får sjelden helt riktig treff på søkenen mine.

Slik jeg har forstått det så fisker alle under 16 år gratis. Vet ikke om det er en generel regel, eller om det bare gjelder for kommunen her eller noe, men slik er det her i hvertfall.

I fjor var Poden og jeg på en del fisketurer, men da var det bare han som hadde med seg stang. Altså var det han som fisket () og vi tenkte ikke på fiskekort i det hele tatt. Men nå er han så stødig og flink at jeg også har med fiskeatang når vi er ute. Jeg har vel ærlig talt ikke tenkt på at jeg må ha fiskekort jeg heller, før en kompis av meg nettopp fikk 3000 kroner i bot for å fiske uten fiskekort ...

Såh, hvor kjøper jeg fiskekort? Må jeg kjøpe fiskekort for hvert vann? Når kommunen sier at hver som fisker må passe på så de ikke uforvarende sprer bestanden av Mort, hva betyr det? Hvordan kan jeg uforvarende bidra til det?
Er det vanlig å ha fiskekort? Eller pleier alle bare å fiske og satse på at det går bra? (Jeg skal kjøpe fiskekort altså, men jeg er bare forundret over at jeg ikke har hørt om noen som har gjort det før.)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:36.