|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Montessoriskolen vs SteinerskolenHei alle sammen |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Aktiv
Medlem siden: Mar 2009
![]() |
![]() Sv: Montessoriskolen vs Steinerskolenhttp://en.wikipedia.org/wiki/Montessori |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Montessoriskolen vs Steinerskolen
![]() |
#5 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Montessoriskolen vs SteinerskolenHVa jeg har ikke søkt verdens ting jeg skall søke etter å skjekket litt rundt desverre er det de to skolene vi kan velge mellom eller den internasjonale på bekkestua men den har vi ikke råd til desverre. Jeg ville i utgangspuktet velge steinerskolen etter nøye vurdering men som kom jeg i snakk med noen som har barn på montesori skolen og begynnte å lese litt om den og tenkte jeg skulle spørre dere her hva som er forskjellen og hvordan pedagogikken blir utført på montessori |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Montessoriskolen vs SteinerskolenDu finner noe om Montessoripedagogikk her:
![]() |
#8 |
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Montessoriskolen vs SteinerskolenJeg ville ikke sendt mine barn på Steinerskolen om jeg så hadde fått betalt for det. Jeg mener at undervisningen i Steinerskolen er veldig mangelfull (faglig) og vet dessverre om ganske mange som ikke greide seg særlig bra som voksne etter å ha gått på Steinerskole i hele skoletiden.
![]() |
#9 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Montessoriskolen vs SteinerskolenJeg ville aldri sent barna mine på steinerskole. De jeg kjenner som har gått der har store faglige hull; både i språk og realfag.
![]() |
![]() |
#10 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Montessoriskolen vs SteinerskolenHadde valg Montessori. Alle kusinene til gutta går/har gått der. Vi vurderte om storebror skulle begynne der, men de flytter på seg fra nå av i helt motsatt retning hvor vi ellers skal.
![]() |
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Montessoriskolen vs SteinerskolenMontesorri(Gammelt Steinerbarn)
![]() |
|
|