Arbeidslamper til kjøkkenbenk
Jeg har god, stor kjøkkenbenk uten overskap over, og vil gjerne ha fint arbeidslys over. Over arbeidsbenken tror jeg jeg vil ha noe slikt som dette, hvis det gir godt nok arbeidslys. Må ikke være hvite heller, noe som henger ned. Eller er det penere med en rekke hvite "styrbare" spotter i taket? 

Kjøkkenet er hvitt, veggene er hvite (de blir en eller annen dus farge snart), flisene er hvite, benker og gulv er eik. Også skal jeg ha inn noe bilder på veggen og detaljer i cerise og gråbeige - trur eg.
Det er en FÆL "hovedlampe" med spotter i taket nå, så jeg må også ha et tips til hva jeg skal i taket i stedet for Den Grusomme, som passer pent sammen med arbeidslampene. Det må være sånn lys som festes _i_ taket, ikke henger ned. Hvis jeg tar spotter over benken kan jeg jo ha noen flere av dem. Men det er så kjedelig og treigt liksom 
Den Grusomme i taket er noe sånt, i sølv tror jeg, men mye mer påtrengende enn dette - jeg tror de platene er sølv også jeg. (Eller er det noe bronsjefarget?). Også er det 4 lys i den. Det er STYGG altså, men den gir jo lys da. Det skal den ha.

Sist redigert av m^2 : 21-02-18 kl 18:11.
|