Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Nightmare på Tusenfryd

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-10, 19:50   #1
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Nightmare på Tusenfryd

Iset, du har ikke gått glipp av noe spennende. Det eneste du gikk glipp av var en skuffelse. Det var nedtur. Vi var der på fredag. Jeg hadde med meg mine to jenter på (snart) 8 og 10, samt en vennine av største. Vel, de ville så gjerne inn på Nightmare så vi tok sjansen på å stille oss i kø selv om det stod 11 års grense. Ikke noe problem å komme inn. Jeg hadde egentlige litt høye forventninger. Dessverre levde ikke attraksjonen opp til forventningen. Er det noen andre som har vært der? Hva syns dere? Ikke engang minstejenta ble skremt og jeg som er så lettskremt skvatt en liten gang.

Gammel 22-08-10, 19:53   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nightmare på Tusenfryd

Alle sier det. Jeg er jo det motsatte av lettskremt, så jeg hadde vel sittet og kjedet meg, omtrent. Fanken altså, denne attraksjonen hadde jeg jo gledet meg til i månedsvis! Irriterende at de undervurderer folk sånn.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:51.