|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
TittelTøs
|
![]() Et utested i Oslo for en novise som ikke har vært ute i Oslo på lenge...
Midt i vanskelighetene ligger mulighetene. - Albert Einstein Sist redigert av Strutsen : 17-12-12 kl 20:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Et utested i Oslo for en novise som ikke har vært ute i Oslo på lengeKafeteriaen på Glassmagasinet selger lettøl, gjør de ikke? |
![]() |
![]() |
#3 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Et utested i Oslo for en novise som ikke har vært ute i Oslo på lenge:abonnerer:
![]() |
![]() |
#4 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Et utested i Oslo for en novise som ikke har vært ute i Oslo på lenge
Flørte masse!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Et utested i Oslo for en novise som ikke har vært ute i Oslo på lengeSkal dere spise også? I såfall har jeg en restaurantanbefaling |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Et utested i Oslo for en novise som ikke har vært ute i Oslo på lengeMen altså, forslag til steder?? Jeg trenger og noen tips nemlig, så da får dere holde dere til saken! :streng: |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Et utested i Oslo for en novise som ikke har vært ute i Oslo på lenge
Åf kårs. Og jeg er helt for alkoholen altså. Jeg vil bare ha tips til steder som ikke frekventeres av:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Et utested i Oslo for en novise som ikke har vært ute i Oslo på lengeFår man ikke eget rom på Asylet på Grønland, mon tro?
![]() |
#14 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Et utested i Oslo for en novise som ikke har vært ute i Oslo på lengeDet er et veldig hyggelig sted, synes jeg. Peis og masse bøker og muligheter for å ta med seg take-away-mat fra omkringliggende restauranter hvis man mot formodning skulle bli sulten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Trøtt
|
![]() Sv: Et utested i Oslo for en novise som ikke har vært ute i Oslo på lengeHva med Sosialen, rett ved Youngstorget? Det fyller vel alle krav? http://www.sosialen.com/
![]() |
|
|