|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Trenger en kul snowboardjakke!Som tidligere entusiast, har jeg nå tenkt å ta opp snowboardkjøringen denne vinteren. Har jo stått litt de siste årene, men ikke i nærheten av i samme skala som på mine yngre dager. Men nok om det! Jeg trenger en ny jakke ettersom jeg er for tjukk for min gamle (la oss være ærlige). Jakken kan ikke koste mer enn ca 2000 kr og må ikke se tantete og kjedelig ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Nov 2011
![]() |
![]() Sv: Trenger en kul snowboardjakke!Alder? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger en kul snowboardjakke!Likte fasongen på denne, men du bør like gult da...
![]() |
#6 |
Pauset
|
![]() Sv: Trenger en kul snowboardjakke!Burtonjakken var fin syntes jeg, men ettersom kroppen min føles litt stor for meg nå, har jeg lyst på en som sitter litt løst. Har sett på disse.... men det ene er en herrejakke da. Liker den nederste best (herrejakken). Finner liksom ingen gode alternativer. Men som du ser, det trenger ikke være traust. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Trenger en kul snowboardjakke!Oh, den med gult og rosa ver kjempefin!
![]() |
#11 |
Pauset
|
![]() Sv: Trenger en kul snowboardjakke!
Det får du bare syntes. Jeg liker farger. Må gjerne hete noe annet enn DC og OŽNeil, men jeg vil ikke ha noe trauste greier. Om det er fjortiss, so be it. Jeg er polstret med Spy googles og hjelm, så tviler på at veldig mange reagerer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
© All rights reserved
|
Jeg er sikkert preget av å jobbe på en ungdomsskole, jeg synes jeg er for gammel til å kle meg som elevene mine, både i skibakken og sånn ellers. Jeg reagerte på fargene på O`neill jakken og DC-merket er typisk kult for fjortiser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Drømmer
|
![]() Sv: Trenger en kul snowboardjakke!Hr du sett her? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Pauset
|
De som driver med dette mye og har gjort det i mange år går kledd i denne type klær rett som det er, så ingen fare. Vi pleier dra med en gjeng med folk på min alder og jeg kommer ikke til å skille meg ut what so ever. Bor i campingvogn rett ved bakken gjør vi og (tidvis). |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Trenger en kul snowboardjakke!Har du vært innom den snowboardsjappa på byporten? De hadde noen kjempelekre snowboardjakker i fjor. Hilsen en som ikke har tenkt å legge bort den turkise og oransje snowboardbuksa til tross for at hun er 37.
![]() |
#19 |
Pauset
|
Ja, fant ikke noe særlig der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Pauset
|
Nei, det har jeg ikke. Skal stikke innom en dag veldig snart da. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|