Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Fin innsvinget kåpe som ikke er stram over skuldre?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-10, 13:17   #1
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fin innsvinget kåpe som ikke er stram over skuldre?

Jeg var på en Benettonbutikk og prøvde kåper, og damen der sa, at dersom jeg ville ha en innsvinget modell, så måtte jeg bare finne meg i at det strammet over skuldrene.

Jeg synes det var en dårlig idé, og tenkte jeg kunne høre med dere, om dere vet om noen (fine) kåper/kåpejakker med innsvinget fasong som ikke strammer over skuldrene.

Gammel 22-09-10, 13:22   #2
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fin innsvinget kåpe som ikke er stram over skuldre?

Det er vel litt vanskelig å si hvem som strammer til deg og ikke føler jeg.
For det kommer jo an på fasong og alt det der. Men jeg har ikke opplevd at det er sånn at kåper/jakker som er innsvinget = stramming over skuldre? Og jeg er ikke veldig smalskuldret jeg altså.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 13:25   #3
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det hotteste tipset er nok å dra rundt å prøve er jeg redd.

Du kan jo sjekke ut Lindex?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 14:25   #4
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den nederste der prøvde jeg i går, i grønt. Den er veldig fin, men strammet faktisk litt over skuldrene. Det er ikke et vanlig problem for meg, så jeg ble litt overrasket.

Gammel 22-09-10, 15:06   #5
DM
Live and let live

DM sin avatar

DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De to midterste var fine. Da må jeg ha meg en tur på Lindex og prøve (det har egentlig aldri falt meg inn at Lindex kan ha kåper liksom).

Jeg vil gjerne ha mange tips om fine kåper slik at jeg kan dra rundt og prøve. Jeg prøvde en aldeles råstilig en fra Desigual, men den strammet så veldig over skuldrene.

Gammel 22-09-10, 15:10   #6
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

De to midterste var fine. Da må jeg ha meg en tur på Lindex og prøve (det har egentlig aldri falt meg inn at Lindex kan ha kåper liksom).

Jeg vil gjerne ha mange tips om fine kåper slik at jeg kan dra rundt og prøve. Jeg prøvde en aldeles råstilig en fra Desigual, men den strammet så veldig over skuldrene.

Jeg har jo vært russisk sleggekaster i et tidligere liv, og kjenner problemet. Men det lar seg løse ved å ikke knappe helt opp, og bruke et skjerf under.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 15:42   #7
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enn ullkåpen fra Bergans? Den er jo kjempefin

Gammel 22-09-10, 18:06   #8
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Denne er fra Kapp Ahl

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 09:29   #9
lillemy01
Erfaren

lillemy01 sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
lillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populær
Standard

noa noa har noen fantastiske kåper i år! jeg er ganske så bred skuldred og de passer helt fint.

lillemy01 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 13:38   #10
DM
Live and let live

DM sin avatar

Standard

:noterer:

Gammel 23-09-10, 13:55   #11
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 811
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er ganske breiskuldret. Jeg har denne (måtte opp en str i forhold til vanlig) og er veldig fornøyd, men det er mer høst- enn vinterkåpe:

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 13:56   #12
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Jeg er ganske breiskuldret. Jeg har denne (måtte opp en str i forhold til vanlig) og er veldig fornøyd, men det er mer høst- enn vinterkåpe:

Den var lekker!! Hvorfra?

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 13:57   #13
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

HM, ja. :lur: Virkelig lekker. OK kvalitet?

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 14:10   #14
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er veldig fornøyd, og har fått masse skryt for den. Kvalitet? Det må du spørre fagfolk om.

Den er litt lang også (jeg er 166), så den dekker de korte kjolene.

Gammel 23-09-10, 17:25   #15
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den kåpa der er kjempefin, dragen.

Gammel 23-09-10, 19:50   #16
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Standard

Takk!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:02.