|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Live and let live
|
![]() Fin innsvinget kåpe som ikke er stram over skuldre?Jeg var på en Benettonbutikk og prøvde kåper, og damen der sa, at dersom jeg ville ha en innsvinget modell, så måtte jeg bare finne meg i at det strammet over skuldrene.
![]() |
#2 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Fin innsvinget kåpe som ikke er stram over skuldre?Det er vel litt vanskelig å si hvem som strammer til deg og ikke føler jeg.
![]() |
#3 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Fin innsvinget kåpe som ikke er stram over skuldre?Det hotteste tipset er nok å dra rundt å prøve er jeg redd.
![]() |
#4 |
intro
|
![]() Sv: Fin innsvinget kåpe som ikke er stram over skuldre?Den nederste der prøvde jeg i går, i grønt. Den er veldig fin, men strammet faktisk litt over skuldrene.
![]() |
![]() |
#5 |
Live and let live
|
![]() Sv: Fin innsvinget kåpe som ikke er stram over skuldre?De to midterste var fine. Da må jeg ha meg en tur på Lindex og prøve (det har egentlig aldri falt meg inn at Lindex kan ha kåper liksom).
![]() |
#6 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fin innsvinget kåpe som ikke er stram over skuldre?
Jeg har jo vært russisk sleggekaster i et tidligere liv, og kjenner problemet. Men det lar seg løse ved å ikke knappe helt opp, og bruke et skjerf under.
![]() |
#8 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fin innsvinget kåpe som ikke er stram over skuldre?Denne er fra Kapp Ahl |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fin innsvinget kåpe som ikke er stram over skuldre?noa noa har noen fantastiske kåper i år! jeg er ganske så bred skuldred og de passer helt fint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Fin innsvinget kåpe som ikke er stram over skuldre?Jeg er ganske breiskuldret. Jeg har denne (måtte opp en str i forhold til vanlig) og er veldig fornøyd, men det er mer høst- enn vinterkåpe:
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Smugleser
|
![]() Sv: Fin innsvinget kåpe som ikke er stram over skuldre?
Den var lekker!!
![]() |
#14 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Fin innsvinget kåpe som ikke er stram over skuldre?Jeg er veldig fornøyd, og har fått masse skryt for den. Kvalitet? Det må du spørre fagfolk om.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|