![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() SolforholdVi er på utkikk etter hus, men ingen er perfekte... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
maler
|
![]() Sv: SolforholdJeg er opptatt av solforhold. Vi har en gang bodd i et hus hvor sola ble borte i 19-tiden, og jeg ble helt dårlig av å se sola i den andre åsen på kveldstid. Morgensol betyr lite for meg, men kveldssola er viktig.
![]() |
#3 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: SolforholdVi har sol til solen går ned og det er kjempedeilig. Jeg bytter det aldri i verden ut med noe dårligere og ser med skadefro på husene på andre siden av dalen som ligger i skygge fra ettermiddagen.
![]() |
#4 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SolforholdDet kommer jo selvfølgelig av på hvor mye det betyr for dere...Der vi bodde før gikk sola ned halv åtte, og tenk, man kan ha den i TRE TIMER TIL! det er mye det. Her vi bor nå er den til kvart over ti på sommeren, og det er kjempedeilig. JEg hadde aldri byttet ut noe slikt.
![]() |
#5 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: SolforholdOg jeg som er misunnelig på naboen vår som har sola til 21.30 når vi bare har den til 21. Skal ikke klage tror jeg. Det er i alle fall deilig med kveldssol. 19.30 er for tidlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: SolforholdEg har bodd i eit hus der sola forsvann rundt kl 18.30, og eg hadde ikkje sol om vinteren i da heila. Fantastisk å flytta tilbake til "gamlehuset" der eg har sol fra den står opp, til den går ned.
![]() |
#7 |
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SolforholdHmm, dere skriver det jeg tenker. Takk for innspill, tror nok vi lar det huset passere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: Solforhold
![]() |
|
|