|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Mother of Dragons
|
![]() Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Ja, er det noen ting som du ønsker deg med det lille barnets intensitet og som er for dyrt (akkurat nå eller for alltid) eller for tungvint eller helt urealistisk til at du kan få? Jeg tenker f.eks hytte på Sørlandet, en for dyr bil, et spesielt smykke, hjemmekino. Som du virkelig virkelig ønsker deg og tenker ofte på?
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Jeg ønsker meg virkelig, virkelig, virkelig noe. Men jeg gidder ikke utdype førsteønsket. Dere får klare dere med dette: Sist redigert av Slettet bruker : 18-08-10 kl 11:56. |
![]() |
![]() |
#4 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?En fin, liten hytte på fjellet, i nærheten av et vann. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?En uke på et skikkelig flott spa og treningssenter. Et sånt der man kan løpe lange turer i vakker natur, gjøre yoga, få massasje og spise fantastisk god og fantastisk sunn mat i vakre omgivelser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Jeg ønsker meg en hytte i et alpinanlegg som ligger rett ved vannet ikke så langt fra hjembyen min. Hytta skal ha både innlagt vann, strøm, oppvaskmaskin og en badstue.
![]() |
![]() |
#8 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?
Huff, ja. Du har helt rett. Jeg trenger ikke en eneste hytte hvis jeg bare kunne være slank. Jeg hater at jeg er så fiksert på det.
![]() |
![]() |
#9 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Nybygd enebolig med kjeller. Det kommer aldri til å skje. Ellers ønsker jeg meg nytt kjøkken. Her er det fornuften i meg som stopper. Man bytter ikke ut et 5 år gammelt kjøkken bare fordi i hodet mitt.
![]() |
#10 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Prosjekt flytte til Italia i et halvt år og fordype meg i mattradisjoner og -laging. Og vinsmaking, selvfølgelig. Bo i en liten landsby, ha kyndige italienske veiledere tilgjengelig og gå på matmarkeder. Åhh!
![]() |
#11 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?
Ja.
Ja! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Et bedre fotoapparat.
![]() |
#16 |
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Jeg ønsker meg hus, ny bil, en roadtrip i USA og Europa, en laptop og en Nespressmomaskin.
![]() |
#17 |
Pen. Så det så.
![]() Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Ja, jeg skulle ønske jeg hadde penger til å oppgradere huset jeg har arvet.
![]() |
#18 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?:shallow:
![]() |
#19 |
Elsker gamlis- godis
![]() Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Jeg har lenge ønsket meg en peis, men der vi bodde før ble det litt upraktisk. Her er det fullt mulig å sette inn, men det kan se ut som det er lurest med varmepumpe i stedet. Sist redigert av Apple : 18-08-10 kl 12:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Et lite feriehus ved sjøen (den årntli'e sjøen med saltvann i altså), et sånt som mormor hadde da vi var små og tilbrakte alle somre der.
![]() |
|
|