Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Fine pusen min (syk katt)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-06-10, 10:30   #1
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Ulykkelig

Fine pusen min (syk katt)

Der røk ferieplanene...

Pusen har fått en svulst og må opereres neste mandag... :leiseg:
3900 kr koster det. Håper for gudsskyld det ikke er spredning for da måtte vi avlive sa dyrlegen.
Buhu.. verdens snilleste pus..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-10, 10:32   #2
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fine pusen min...

Åh nei! Uff, så vondt, stakkars pusen. Og stakkars deg!
Håper operasjonen går bra, og at det ikke har spredd seg.

Gammel 21-06-10, 10:44   #3
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Stakkars pusen. Lykke til!

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-10, 10:49   #4
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Uff, så vondt og trist. Håper det går bra med pusen din. *krysser fingre*

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-10, 10:49   #5
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Stakkars pusen din, lykke til!

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-10, 11:03   #6
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Uff stakkars pusen - lykke til!

Gammel 21-06-10, 11:08   #7
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Dette var veldig leit, SR ... Håper det går greit med pus!! Lykke lykke til!!

P.S. Vil ferieplaner i vasken si at det ikke blir noen tur sørover, eller?

Gammel 21-06-10, 11:14   #8
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Så trist! Håper det går bra

Jeg kan forresten anbefale forskiring hos Gjensidige. 500 kr i året, dekker sånne ting.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-10, 11:15   #9
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Dette var veldig leit, SR ... Håper det går greit med pus!! Lykke lykke til!!

P.S. Vil ferieplaner i vasken si at det ikke blir noen tur sørover, eller?

neida, kommer sørover tror jeg.. mente at det blir ingen restplasstur til syden.

Gammel 21-06-10, 12:39   #10
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Så grusomt - stakkars skjønne pusen. Krysser fingre for at dette går veldig bra!

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-10, 13:01   #11
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fine pusen min (syk katt)

Så leit. Håper det går bra og at kreften ikke har spredd seg

Hunden vår ble operert for en kreftsvulst i vinter. Det var spredning, men de trodde de fikk alt med seg. Det har gått bra sålangt....

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-10, 14:35   #12
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Å nei, fine pusen din !

Håper det går bra.

Gammel 21-06-10, 14:37   #13
Frantzen
Passiv

Standard

Så leit... Håper det går bra med pusen din!

Svar med sitat
Gammel 21-06-10, 14:58   #14
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Å så trist Håper det går bra med pusen din!

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-10, 15:06   #15
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Huff. Det er trist når dyr blir syke. Håper han ikke må lide..

Gammel 21-06-10, 19:22   #16
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Det kommer alt an på HVILKEN katt du har og slikt. De skulle ha intet mindre enn 1700 kroner i året for å forsikre en av våre...

Oj, vi har en helt vanlig huskatt, som bare er forsikret i tilfelle ulykke, vi får ingenting hvis den dør eller noe.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-10, 19:59   #17
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

Standard

fant ut at jeg har jo katteforsikring.. betaler 900 kr i året.. dette bedret jo ting litt.. håper bare operasjonen går bra, og at det ikke er spredning.

Gammel 21-06-10, 20:03   #18
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Så leit å lese om pusen din. Det hjelper jo fint lite nå selvfølgelig, men det kan lønne seg å forsikre katten om den ikke er for gammel. Vi har vår forsikret i Agria (ca 500,-pr år og en egenandel på 1000,- ), og det har så langt vært lønnsomt for oss. Har en katt som til stadighet roter seg bort i noe trøbbel, og hadde de første årene enorme dyrlegeregninger på han. Forsikret han og da ble utgiftene godt redusert de gangene vi var inne med han i ettertid. Nå i det siste har han holdt seg i skinnet, men venter bare på tlf fra X ( kattene bor der) om at nå er det noe galt igjen.

Krysser fingrene for at det ikke er spredning.

Sist redigert av Luvi : 21-06-10 kl 20:08.
Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-10, 20:07   #19
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Uff, stakar pusen din. Håper det blir litt rimeligere med forsikringen.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-10, 20:09   #20
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

..................

Beklager, ser jo nå at du selvsagt har skrevet at du har forsikret katten. Supert. Men har du rasekatt? Om ikke var det en dyr forsikring, men da slipper du i alle fall trolig unna med bare en egenandel.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:08.