|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Whatever, never mind
|
![]() Et godt moppesystem?Til nå har vi vasket gulv med Jif microfibermopp festet på Jif mopp, men jeg er ikke noe fornøyd med hverken moppen eller stangen. Vi har den gamle versjonen (den grønne). |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Et godt moppesystem?
Eller hit, for den nye Jif-moppen er helt ubrukelig. Det er noe med bøyen som gjør at den ikke vasker rent, samt at den borrelåsen under gikk i stykker etter ca. 2-3 ganger.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Et godt moppesystem?Jeg er veldig fornøyd med et moppesystem jeg har kjøpt på Markedshuset. Det er veldig god kvalitet. Mulig det er slike proffene bruker? Jeg liker ikke JIF. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jun 2009
![]() |
![]() Sv: Et godt moppesystem?Enjo er helt supert! Jeg kjøpte fra nettbutikken - en hel liten formue, men jeg synes faktisk prisen svarer seg på kvalitet! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Et godt moppesystem?
Nei takk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |