Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvor er Stolen i mitt liv?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-09-10, 09:26   #1
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Hvor er Stolen i mitt liv?

Jeg har en ymse samling stoler fra Ikea mens jeg venter på Stolen i mitt liv.

Jeg er så kresen når det gjelder stoler (kjøkkenstol), og i tillegg blir jeg fort lei. Spesielt hvis stolene er gjengangere i interiørblader. Da er det akkurat som om jeg blir mettet av stolene, eller om det er fordi stolen da blir "viktigere" enn jeg synes en stol skal være. I tillegg bor jeg i et hus som ikke passer helt til det jeg liker best, men som nok krever en litt industriell/landlig stil.

Nå er jeg imidlertid skikkelig lei av Ikeastolsamlingen min også. Kan internettet finne Stolen til meg?

Her er noen eksempler på stilen stolene antakelig bør passe inn i:

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 09:27   #2
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor er Stolen i mitt liv?

Victoria Ghost!

Gammel 04-09-10, 09:28   #3
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Den var veldig fin hos deg, Skremmern, men jeg blir liksom ikke helt fortrolig med den. Den virker så eh... temperamentsfull og kanskje litt kravstor?

Gammel 04-09-10, 09:47   #4
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fordelen er at den tar ingen plass. Pga usynligheten, mener jeg.

Gammel 04-09-10, 10:23   #5
Slettet bruker
Passiv

Standard

Til tross for at den alltid har vært en gjenganger i interiørblader, vil jeg allikevel anbefale syveren. Den er fantastisk god å sitte i, selv igjennom laaange middager.

Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 11:02   #6
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Skremmern: Er de stolene gode å sitte på?

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 11:02   #7
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Har du god plass og god råd?

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 11:44   #8
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Standard

God plass: Ja
God råd: Ikke nå. Men finner dere den perfekte stolen til meg kan jeg spare litt, jeg trenger ikke kjøpe med en gang.

Forslagene er fine, og jeg liker spesielt godt eiffelstolen. Men de er litt gjengangere i interiørblader, da? Jeg er litt vanskelig.

Gammel 04-09-10, 12:39   #9
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Skremmern: Er de stolene gode å sitte på?

Ja, de er veldig gode å sitte på. Altså, ingen stressless eller noe, men overraskende gode læll.

Gammel 04-09-10, 12:45   #10
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tofarget:

Arper, Catifa.
www.arper.it

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 12:48   #11
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

http://www.tannum.no/nyheter

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 12:51   #12
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Standard

Nå fikk jeg lyst til å innrede kontor i stua i stedet, Nessie.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:58.