Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Ikke helt stø på hoderegning, eller årstall?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-09-10, 20:44   #1
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Ikke helt stø på hoderegning, eller årstall?

følgende ble overhørt på toget, mellom to venninner hvorav den ene hadde kjøpt/leid/flyttet inn/vært på visning på en leilighet. (detaljene der fikk jeg ikke med meg, men fortsettelsen var... underholdende...)

-Ja, altså, den er 30 år gammel og de har ikke gjort noe siden, "det er jo helt nytt..." hele tiden.
-Ikke gjort noe på tretti år? Fra 60-tallet? Med sånn 60-tallsstil?
-Ja, (fortsetter med å fortelle litt om stilen) Også et rom med en helt rosa vegg?
-Rosa? Det er jo 80-tallet da, ikke 60-tallet, men...

Jeg humret for meg selv der jeg lurte på om disse antatt "i tyveårene en plass" jentene trodde jeg som er 31 er født på 60-tallet, og hvordan det ikke slo dem at i 2010 så er det faktsik 30 år siden... 1980!

Gammel 08-09-10, 20:51   #2
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ikke helt stø på hoderegning, eller årstall?

Gammel 08-09-10, 20:53   #3
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, disse jentene i tyveårene, altså. Nek hele gjengen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 21:12   #4
Malama

Malama sin avatar

Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Ikke hele gjengen nei, men disse to var nok ikke de skarpeste knivene i skuffen... det er da bre 13 mnd siden jeg selv var i 20-årene, men jeg visste at det er mer enn 30 år siden seksittallet...

Gammel 08-09-10, 21:24   #5
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Åsså han bare, åsså jeg bare, åsså låll - oh ehm gee ass!!

Gammel 08-09-10, 21:30   #6
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Men æssæ, jeg lizzom er jo ikke sååå gammel!

Gammel 08-09-10, 21:41   #7
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Jeg overhørte noen ungjenter i slutten av tenårene på HM her: Åh - hvor mye er 25 % av 200? Ehhh - 25 kr?

Jeg slang ut av meg fasiten i det jeg gikk forbi da.

Gammel 08-09-10, 22:11   #8
Malama

Malama sin avatar

Standard

Jeg klarte å la være å si noe på toget, og er egentlig fornøyd med det... det er en del ganger det brenner en fasit på tunga ja... men det ville vært i overkant belærende en del ganger.... (Jeg hadde vel kommet til å si litt mer enn "det er 50 kr", i nøytralt toneleie...)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:44.