|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ringskrømt
|
![]() Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Og viktigere enn alt; tror du vi andre anser deg for være det?
![]() |
#3 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Nei. Kun når det gjelder fotball, som jeg egentlig ikke kan så mye om. Men jeg kan nok mer enn de fleste FP-ere, vil jeg tro. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Næsj det skal jeg ikke skryte på meg. Jeg er kanskje midt på et sted. Kanskje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Jeg regner vel ikke meg selv som en av de salteste nøttene i skålen,men ligger vel sånn midt på treet,vil jeg tro. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?
DET er bra gjort da. Absolutt ingen dårlig nøtt.
![]() |
#15 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Nei, på FP regner jeg meg selv som middelmådig. Blant andre, derimot... |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Passiv
|
![]() Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Niks. Jeg har sykt peiling på et par temaer, men på nesten alt - om ikke faktisk alt jeg kan er det folk her som kan mye, mye mer. |
![]() |
![]() |
#19 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Jeg er intelligent nok på visse områder, temmelig intelligent på andre områder, og på enkelte områder er jeg stokk dum, så jeg antar jeg ligger ganske på gjennomsnittet.
![]() |
#20 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?På ingen måte, men jeg er smart nok til mitt bruk. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|