|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!Jeg er 38, og jeg fikk Nintendo 3DSi til bursdagen min. Folk er forskjellige, tror du kjenner svigermor bedre enn det vi gjør for å avgjøre hva som faller i smak hos henne.
![]() |
![]() |
#2 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!Nytt, lekkert treningstøy kan kanskje være en idé om hun er glad i å trene. Gavekort på hudpleie/spa er som regel ganske 'safe'. En god vin eller en fin champagne kan kanskje også være noe dersom du ikke kjenner henne så godt (men vet at hun setter pris på vin..). |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!
Hadde jeg fått noe "fint" fra Green Gate hadde jeg fått spader.
![]() |
#6 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!Gavekort! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Epikur
|
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!Jeg skal i en førtiårsdag på lørdag, så jeg følger spent med. Hva liker egentlig så gamle folk?
![]() |
#8 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Ja, det er litt interessant hva vi oldiser egentlig liker... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Rockesøster
|
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!Nu skal vi se, jeg skal bare sette fra meg stokken og hente frem lupen før jeg avgir et svar om hva 40-åringer nutildags liker |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!Jeg hadde blitt veldig glad for å få en deltagelse på Karmacamp i presang |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Off the map.
|
Mens jeg derimot ville ha lurt på om de som kjøpte dette til meg hadde klikka. Et sånt skjerf hadde nok passert. Green Gate - tja, det passer fint hos mange, og jeg har vurdert om det kanskje passer på hytta.
![]() |
#12 |
Bedreviter
|
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!Jeg ble 40 å fjor, og jeg hadde ikke likt halvparten av forslagene i denne tråden. 40-åringer er forskjellige, og du kommer nok lenger med å spørre mannen din eller faren hans om tips enn å spørre oss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Bedreviter
|
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!Jeg fikk blant annet champagne, portvin, rødvin, toalettmappe, damaskduk, praktutgave av The Far Side, gode hodetelefoner til iPhone, bøker, lysekrone, reise til London og reise til Riga da jeg ble 40. :har gode venner: |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!Jeg er 39 og på min ønskeliste står det: mineralsminke, undertøy fra Change/Netty, treningsklær, ny treningsbag, bøker, nye gryter, kule topper fra Gina Trikot, lue med matchende votter (HM, Lindex), parfyme, ekstern harddisk til bilder, kule vesker, ny lommebok, trøyer i ymse farger (Vero Moda har noen fine), hårvoks og ny iPhone. Sist redigert av 007 : 26-10-11 kl 13:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Epikur
|
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!Har også googlet Green Gate. Ikke noe for meg.
![]() |
#18 |
Borte
|
Min tanke også. She woke up a monster.
![]() |
#20 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!Ang gartner og hage. Her er klær mm fra "Garden Girl" http://www.gardengirl.no/ |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|